Antreprenorii români care doresc să își extindă businessul pe piețe externe este important să aibă informații cât mai detaliate despre aceste piețe. Pentru magazinele online, de exemplu, sunt esențiale date despre comportamentul și preferințele e-Shopperilor din zonele respective.
Compania DPD România vine în sprijinul antreprenorilor români cu rapoarte detaliate despre comerțul electronic românesc și european. „Barometrul e-Commerce. Provocări în vremuri de criză” va fi prezentat vineri, 27 mai, de la ora 10:00, la JW Marriott Hotel din București, în cadrul unui eveniment special organizat împreună cu Profit.ro.
Prezentarea va fi urmată de o discuție deschisă la care vor participa Elena Andrei - CCO DPD România, Florinel Chiș - Director executiv ARMO, Radu Ciocoiu - Executive Director Regional Corporate and Public Sector Raiffeisen Bank, Mihaela Ciupală - Business Development Digital Director, Diana Leonte - European E-Commerce Manager LC Waikiki, Andrei Moldoveanu - Product Owner Postis, Adina Huma - Head of Marketing R-Create și zeci de reprezentanți ai mediului de business românesc. Discuția va fi moderată de Oana Osman - redactor șef Profit.ro.
- Ești antreprenor și vrei să afli cum să-ți dezvolți business-ul prin magazinul online? Înscrie-te acum la evenimentul „Barometrul e-Commerce. Provocări în vremuri de criză”, aici
UNGURII, SLOVACII ȘI POLONEZII RETURNEAZĂ MAI PUȚIN DECÂT ROMÂNII
Cele mai căutate produse de către e-Shopperii din Polonia sunt Încălțămintea, produsele Beauty & Health Care, respectiv cele din categoria Fashion. Aceleași categorii de produse se află și în topul preferințelor din Slovacia, unde diferă ordinea preferințelor: Fashion, Beauty & Health Care și Încălțăminte.
O altă informație interesantă: ungurii returnează doar 8% din achizițiile online, slovacii 11%, iar polonezii 13%. Spre comparație, e-Shopperii românii returnează 19%, media europeană fiind de 12%. În același timp, slovacii folosesc smartphone-ul pentru a face cumpărături electronice mai mult decât polonezii sau decât ungurii, dar utilizarea smartphone-ului în aceste piețe este mai răspândită decât media europeană.
„Barometrul e-Commerce. Provocări în vremuri de criză” oferă numeroase informații despre piețele regionale cu cele mai multe oportunități de extindere pentru business-urile românești.
„Știm cât este de important pentru un business să primească sprijin atunci când are cea mai mare nevoie și suntem foarte atenți la tendințele și nevoile de pe piață. Cercetările realizate de experții DPD ne-au arătat că există oportunități de business insuficient exploatate pe câteva piețe aflate în vecinătatea României. Așa că ne-am gândit că ar fi foarte util dacă am oferi informații și condiții speciale de livrare celor care doresc să își extindă business-urile în reGiune”, a declarat Elena Andrei, CCO DPD România.
CONDIȚII SPECIALE DE LIVRARE PE PIEȚELE REGIONALE
DPD România oferă condiții speciale de livrare către către cele mai interesante piețe regionale din Bulgaria, Grecia, Polonia, Slovacia și Ungaria. Pe de o parte, durata de tranzit este de 48 de ore. Pe de altă parte, de la 1 iunie 2022, tarifele de livrare către aceste piețe vor porni de la 17 lei.
Mai precis, livrarea în Polonia a unui colet de 1 kg costă doar 17 lei, respectiv 28 de lei în Slovacia și 19,82 lei în Bulgaria și Ungaria. Pentru livrarea coletelor de cel mult 3 kg, tariful este de 20 de lei pentru Polonia, 32 de lei în Slovacia, 28,5 de lei în Grecia, respectiv 21,05 de lei în Bulgaria și Ungaria. La aceste tarife se adaugă TVA.
„DPD România este lider regional în livrările internaționale, ceea ce implică o responsabilitate foarte mare față de toți clienții pe care îi avem și ne determină să investim constant pentru a ne îmbunătăți serviciile și a propune mereu cele mai avantajoase oferte”, a explicat Elena Andrei,.
Compania de curierat DPD România face parte din DPDgroup, lider pe piața de curierat rutier din Europa. Activă pe piața locală din 2008, după preluarea Pegasus Courier, compania de curierat DPD România are peste 2000 de angajați (inclusiv francizele) și aproape 20 de milioane de colete livrate.