Portofoliul de magazine al AFI Cotroceni s-a mărit în ultimile două luni cu noi branduri.
Obsentum, Nespresso Boutique, New Balance, GRID, UFIT, Siebel Jewlery, Devodep, Strigo, Mi Piace, Avocadoo, Emre Baklava și La Romana (a doua locație) sunt numele care completează mixul de chiriași.
Planurile din e-commerce-ul românesc, noile reguli pregătite de autorități în domeniu și cum pot fi atrași mai mulți clienți sunt doar o parte dintre temele care vor fi prezentate la Videoconferința Profit E-commerce, organizată cu sprijinul Philip Morris România, Altex, ING și Telekom România și programată pentru 30 septembrie.
Videoconferința va fi transmisă în direct și la PROFIT NEWS TV, detalii fiind disponibile AICI
Harta s-a mărit și cu un spațiu destinat pasionaților de produse personalizate, magazinul găzduind în prezent colecția „Hatz” semnată de vloggerul și cântărețul Dorian Popa.
CITEȘTE ȘI Un nou studiu IRES identifică factorii-cheie pentru trecerea consumatorilor români de la fumat la produse cu risc redusInaugurat în 2009, AFI Cotroceni este cel mai mare mall din România, cu o suprafață comercială închiriabilă de peste 90.000 mp.