Nike va lansa un nou serviciu pe bază de abonament în SUA, pentru încălțămintea sport destinată copiilor, propunând părinților o ofertă care include mai puține deplasări dificile la magazine în schimbul unui comision regulat și al loialității față de brand, transmite Reuters.
Destinat pieței încălțămintei pentru copii din Statele Unite, evaluată la 10 miliarde de dolari pe an, serviciul “Adventure Club” este bazat pe aplicația SNKRS a Nike, care notifică cumpărătorii de fiecare dată când lansează un nodel nou de încălțăminte sau are un model exclusivist la un magazin din apropiere, scrie News.ro.
Acesta este cel mai recent plan al Nike de a recâștiga cumpărători pentru mărcile sale, pe fondul concurenței intense din partea Adidas pe piața din Statele Unite și a revenirii unor branduri retro precum Fila și Reebok.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Cu trei tipuri de abonamente, de 20, 30, repectiv 50 de dolari pe lună, Nike Adventure Club se adresează copiilor cu vârste cuprinse între 2 și 10 ani și oferă abonaților o nouă pereche de sneakeri Nike, de cel puțin 50 de dolari, pe lună, la două luni sau la trei luni.
În funcție de alegerea copiilor, de exemplu Nike Air Max sau Converse, membrii pot economisi de la zero până la 50 de dolari pentru fiecare pereche.
”Rezolvarea problemelor părinților cu copii cu vârste de 2-10 ani înseamnă că vom începe să construim o relație prin intermediul copiilor”, a declarat directorul acestui program, Dave Cobban.
Acesta a recunoscut că cea mai mare provocare este ajutarea părinților să aleagă încălțămintea potrivită pentru copiii lor, ale căror picioare cresc permanent, fără să se deplaseze la mall și fără o serie de returnări prin poștă.
Abonamentul Nike va include o hartă cu măsuri sub forma unui magnet pentru frigider, pentru a ajuta părinții să măsoare picioarele copiilor. Compania a anunțat că un program pilot, cu 10.000 de membri, a arătat că doar o mică parte dintre părinți au ales măsura greșită.
“Aproximativ 15% din primele comenzi nu au măsura corectă. Când clientul face prima comandă și are o măsură greșită, îi permitem să comande o altă pereche, iar aceasta vine înainte de a trimite înapoi prima pereche”, a explicat Cobban.
A doua oară, sub 5% dintre clienți mai greșesc măsura, iar ulterior eroarea scade la zero, a precizat acesta.
Walmart și Macy’s folosesc deja acest sistem pe bază de abonament în cazul produselor de frumusețe, pentru a menține interesul clienților pe o piață care este inundată de retailerii online specializați și de Amazon.com.