Nestlé România, filiala celui mai mare grup alimentar din lume, Nestle, a preluat operațiunile locale ale Solgar, companie de suplimente alimentare, și va comercializa direct aceste produse pe piața românească.
Solgar a fost fondat în 1947 în Lower Manhattan, New York, și este acum lider pe piața mondială a suplimentelor nutritive.
În 2021, Nestlé a achiziționat mărcile de bază ale companiei Bountiful, inclusiv Nature’s Bounty, Solgar, Osteo Bi-Flex, Puritan’s Pride, Ester-C și Sundown.

Acum, brandul Solgar va fi integrat, cu tot cu angajați, în Nestlé România, parte a diviziei Nestlé Health Science.
„Achiziția Solgar este o contribuție importantă în ceea ce privește oportunitățile de creștere pentru compania noastră. Suplimentele alimentare reprezintă o piață extrem de atractivă în România, această achiziție fiind o mare oportunitate pentru Nestlé Health Science de a-și crește prezența pe piața locală, inclusiv prin preluarea unei echipe dedicate”, afirmă Alessandro Zanelli, Nestlé Market Head South and Eastern Europe Market.

În 2022, vânzările Nestlé au crescut cu 8,4%, până la 94,4 miliarde de franci elvețieni (102,31 miliarde dolari).
Profitul net al acționarilor a scăzut la 9,27 miliarde de franci elvețieni, sub estimările de 11,58 miliarde de franci.