Nestlé România, filiala celui mai mare grup alimentar din lume, Nestle, a preluat operațiunile locale ale Solgar, companie de suplimente alimentare, și va comercializa direct aceste produse pe piața românească.
Solgar a fost fondat în 1947 în Lower Manhattan, New York, și este acum lider pe piața mondială a suplimentelor nutritive.
În 2021, Nestlé a achiziționat mărcile de bază ale companiei Bountiful, inclusiv Nature’s Bounty, Solgar, Osteo Bi-Flex, Puritan’s Pride, Ester-C și Sundown.
CITEȘTE ȘI FOTO iSTYLE a deschis primul magazin Apple Premium Partner în România. Vânzările retailerului au atins 111 milioane de euro în 2022. "A fost un an fascinant pentru noi."Acum, brandul Solgar va fi integrat, cu tot cu angajați, în Nestlé România, parte a diviziei Nestlé Health Science.
„Achiziția Solgar este o contribuție importantă în ceea ce privește oportunitățile de creștere pentru compania noastră. Suplimentele alimentare reprezintă o piață extrem de atractivă în România, această achiziție fiind o mare oportunitate pentru Nestlé Health Science de a-și crește prezența pe piața locală, inclusiv prin preluarea unei echipe dedicate”, afirmă Alessandro Zanelli, Nestlé Market Head South and Eastern Europe Market.
În 2022, vânzările Nestlé au crescut cu 8,4%, până la 94,4 miliarde de franci elvețieni (102,31 miliarde dolari).
Profitul net al acționarilor a scăzut la 9,27 miliarde de franci elvețieni, sub estimările de 11,58 miliarde de franci.