Carel Woodworks, companie fondată de Elena Birtoc și Carlos Zamorano în 2001, furnizor de mobilier prezent și în România, a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de aproape 4 milioane de euro.
Compania își propune ca în 2023 să își extindă prezența pe piețe noi din Europa, dar și să investească mai mult în branding, design și marketing.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Intrarea pe piețe noi este unul dintre obiectivele pe care Carel Woodworks și le propune pentru 2023, precum și stabilirea unor parteneriate cu agenții și firme de mobilă, design, arhitectură și promotori, lucrând la consolidarea brandului și în România.
„Suntem nerăbdători să ne reîntoarcem la expozițiile internaționale de renume la care să avem contact cu parteneri noi și să înțelegem cât se poate de bine cererea din piață și care sunt strategiile câștigătoare pentru noi”, a declarat Elena Birtoc, co-fondatoare Carel Woodworks.
Investițiile românilor încep să le ajungă tot mai mult pe cele ale clienților din Europa, anul 2023 fiind unul în urcare pentru piața din România. Marile orașe, precum București, Cluj-Napoca, Timișoara, atrag mult business și investiții.
Carel Woodworks își propune pentru anul acesta și o mărire a portofoliului de produse. Astfel, sunt planificate cel puțin 3 colecții noi, care vor fi prezentate la New York, Stockholm, Milano, Copenhaga și București.