Teslaquila, o marcă de tequila anunțată în glumă de Elon Musk de 1 aprilie, ar putea deveni realitate “în curând”, potrivit șefului Tesla.
Producătorul de automobile electrice a depus, la mijlocul săptămânii, o cerere la Oficiul pentru Brevete și Mărci din SUA pentru înregistrarea mărcii “Teslaquila”.
Cererea este pentru înregistrarea unei băuturi distilate din agave/agave albastre, scrie CNBC.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Musk a confirmat ulterior pe Twitter, publicând și o imagine aproximativă a viitoarei etichete de Teslaquila.
Potrivit șefului Tesla, băutura va fi lansată “curând”.
Visual approximation pic.twitter.com/sMn3Pv476Y
— Elon Musk (@elonmusk) October 12, 2018
Musk a avansat prima dată ideea comercializării unei băuturi tequila sub marca Teslaquila pe 1 aprilie, când a anunțat, în glumă, că Tesla a dat faliment, iar el “a fost găsit leșinat printre sticle de Teslaquila, cu urme de lacrimi uscate pe obraji”. Câteva zile mai târziu a publicat și o poză cu o sticlă având eticheta Teslaquila.
Musk nu ar fi la prima campanie de marketing mai puțin obișnuită pentru una dintre companiile pe care le conduce.
La finele anului trecut, antreprenorul american a vândut 50.000 de șepci cu logoul The Boring Company, companie de săpat tuneluri pe care a creat-o cu scopul de a fluidiza traficul din Los Angeles, iar în prima parte a acestui an a comercializat 20.000 de aruncătoare de flăcări cu același logo.
În mai, Musk a anunțat că se gândește “foarte serios” să înființeze o fabrică de bomboane, însă până în prezent ideea nu s-a materializat.
Dacă Teslaquila devine realitate, banii strânși din vânzarea băuturii ar putea fi folosiți pentru plata amenzii de 40 milioane de dolari primite recent în urma scandalului delistării Tesla.