Într-un an marcat de provocări fără precedent, Miele România își continuă strategia de extindere a rețelei de magazine proprii și inaugurează cel de-al treilea showroom din București, pe Calea Victoriei.
Rezultat al unei investiții de circa 150.000 de euro, noul showroom se desfășoară pe o suprafață de 80 de metri pătrați.
Odată cu inaugurarea showroom-ului, Miele România completează un an în care provocările au adus o evoluție peste așteptări. Deciziile și mutările făcute la începutul perioadei de pandemie au contribuit la o creștere de 41% în primele 10 luni ale anului, comparativ cu aceeași perioadă a lui 2019. Black Friday a confirmat, de asemenea, trendul de creștere accelerată, vânzările fiind cu 20% mai mari față de ediția de anul trecut.
Concret, cele mai căutate și achiziționate produse Miele de Black Friday au fost mașinile de spălat si uscătoarele de rufe, stația de călcat, espressoarele și aspiratoarele.
Compania Miele, fondată în 1899, are opt filiale de producție în Germania și câte o filială în Austria, Cehia, China și România. Compania are în România o fabrică dezvoltată de la zero, în județul Brașov, pe care a inaugurat-o în 2009, în urma unei investiții de 24 de milioane de euro. În fabrica de la Brașov sunt produse componente electronice. În afară de unitatea din România, producătorul german mai are opt fabrici în Germania și câte o fabrică în Austria, Cehia și China.
Compania Miele se află în proprietatea celei de-a patra generație a familiei fondatoare, are o forță de muncă de aproximativ 20.200 de persoane, cu 11.050 de angajați în Germania. Sediul companiei se află în Gütersloh/Westphalia, Germania
Printre competitorii Miele pe piața electrocasnicelor de lux sunt Franke sau Hotpoint Ariston.