Metro Cash&Carry relansează conceptul de magazine de proximitate "La Doi Pași" și vrea să tripleze rețeaua în următorii 5 ani, de la 500 de magazine afiliate în prezent, iar pe segmentul de cash&carry va remodela o parte din magazine.
"Conceptul La Doi Pași va fi relansat în acest an. Am analizat conceptele competitorilor din comerțul de proximitate și am decis să relansăm acest concept. Credem că este un concept competitiv pentru comercianți. Conceptul va fi lansat atât în urban, cât și în rural. Vrem să creștem rețeaua de trei ori în următorii 5 ani”, a declarat, miercuri, directorul general al Metro Cash&Carry, Gilles Roudy.
Metro a testat acest concept în București, unde a deschis un magazin propriu "La Doi Pași" la sfârșitul anului trecut. Până la sfârșitul lunii octombrie, Metro va deschide 10 magazine sub noul concept.
"În București, sortimentația va diferi în mare față de magazinele din alte orașe sau din rural, în funcție de profilul clienților", a spus Roudy.
"La Doi Pași" este un sistem de franciză ce îmbină caracteristicile comerțului tradițional - apropierea dintre proprietar și client - cu avantajele comerțului modern - imagine unitară, organizarea modernă a magazinului, sortiment de produse optimizat, marketing și promovare, instruire pentru angajați și consultanță.
Totodată, compania va începe remodelarea unei părți din magazinele cash&carry, primul fiind unul din Constanța. Potrivit șefului Metro Cash&Carry, remodelarea depinde de profilul clienților fiecărui magazin și ar putea viza 10-15 magazine din rețeaua de 31 de unități de la nivel național.
Tot într-un orizont de 5 ani, Metro vrea să dubleze, la 200, numărul fermierilor români cu care lucrază pe partea de legume și fructe.
Gilles Roudy nu a dorit să dezvăluie suma bugetată de Metro pentru aceste investiții.
Metro a reluat după mai mulți ani organizarea Metro Expo, în cadrul Romexpo, o expoziție dedicată profesioniștilor din retail, care reunește 260 de expozanți și la care sunt așteptați 40.000 de vizitatori.
Metro Cash&Carry a fost primul retailer care a intrat în România după Revoluție, în 1996. Compania are o rețea de 31 de magazine, dintre care 26 Metro Cash&Carry și 5 Metro Punct.