Vânzările grupului, ale cărui mărci includ Louis Vuitton, Dior și Tiffany, au crescut cu 15% în perioada ianuarie - iunie 2023, comparativ cu anul trecut, ajungând la 42,2 miliarde de euro.

Toate liniile de afaceri au înregistrat vânzări în creștere, cu excepția vinurilor și băuturilor spirtoase, care au scăzut cu patru procente.
„LVMH a obținut rezultate remarcabile într-o perioadă de șase luni de incertitudine economică și geopolitică continuă”, a declarat directorul executiv, Bernard Arnault.
Grupul este încrezător și optimist cu privire la a doua jumătate a acestui an.

Comerțul selectiv cu amănuntul, care include magazinele de parfumerie Sephora, a înregistrat o creștere a veniturilor cu un sfert, până la 8,4 miliarde de euro.
Vânzările din Asia au crescut cu 23% în prima jumătate a anului, comparativ cu o creștere de doar trei procente în Statele Unite, unde au scăzut de fapt cu un procent din aprilie până în iunie.
Regiunea Asia, excluzând Japonia, reprezintă o treime din vânzările LVMH.Statele Unite ale Americii reprezintă 24% din piața grupului, iar Europa, 23%.