Lidl va avea o politică de preț unitară în toate cele 186 de magazine pe care le deține în România și a lansat o secțiune specială pe website-ul său unde sunt afișate prețurile produselor, a anunțat retailerul.
”În întreaga rețea Lidl de pe tot teritoriul României, un produs are același preț, indiferent de zona magazinului din care este achiziționat (…) Lidl a creat o secțiune specială a website-ului său, unde lista de prețuri a acestor produse va fi disponibilă pentru consultare. Această listă va fi actualizată zilnic, la ora 9:00 AM, astfel încât clienții vor fi mereu la curent cu eventualele modificări de preț”, se arată într-un comunicat al retailerului.
Anunțul vine în contextul în care marii retailerii practică prețuri diferite de la un magazin la altul, ținând cont de criterii precum zona, concurența sau puterea de cumpărare din zona respectivă. De altfel, modificările de preț pot apărea zilnic și chiar de mai multe ori pe zi, în funcție de dinamica pieței.
De la începutul anului, Lidl a mai deschis trei magazine, două în București, pe strada Prelungirea Ghencea și pe strada Bucureștii Noi, și unul în Otopeni, județul Ilfov.
Lidl este parte a grupului german Schwartz, care mai este prezent în România cu rețeaua de hipermarketuri Kaufland.
Schwartz are peste 10.000 de magazine Lidl în 26 de țări din Europa, peste 100 de centre logistice și 170.000 de angajați.