Discounterul german Lidl, al treilea cel mai puternic jucător din comerțul alimentar din România, va deschide cinci magazine la nivel național până la sfârșitul anului, iar anul viitor încă 15, a declarat joi pentru News.ro directorul de comunicare al companiei, Cristina Hanganu, fără a preciza valoarea investiției totale.
”Noi creștem în medie cu 15 magazine pe an. Acum avem 230 de magazine, iar până la sfârșitul anului vom mai deschide cinci magazine. Anul viitor ne propunem să menținem același ritm de creștere de aproximativ 15 magazine pe an. Nu putem preciza care este valoarea totală a investiției”, a spus Cristina Hanganu.
În ceea ce privește locațiile, ea afirmă că societatea se va extinde în orașe în care deja este prezentă, dar și în orașele noi, fiind prezentă în toate județele.
De asemenea, în prezent, Lidl construiește al cincilea centru logistic la Roman.
„În cursul acestui an am deschis și Lidl Digital, hubul nostru de tehnologie care deservește grupul Lidl. Am angajat deja 50 de specialiști și intenționăm să mai angajăm în jur de 100. Cam în fiecare an, pe partea de retail, pe Lidl Discount, angajăm în jur de 500 de oameni, cam acesta este ritmul nostru de creștere”, a adăugat Hanganu.
Pentru viitor, compania își propune să crească cifra de afaceri peste media pieței, a adăugat ea, fără a oferi cifre exacte în acest sens.
Lidl a anunțat joi că, în perioada 13-29 septembrie, deschide, în centrul Capitalei, Muzeul Bucatelor Ascunse, o expoziție gastronomică temporară ce își propune să conserve tradițiile culinare, prin intermediul rețetelor autentic românești. În această perioadă se vor desfășura zilnic mai multe tururi ghidate.
Muzeul Bucatelor Ascunse reunește rețete ale unor preparate specifice diferitelor zone ale României, descoperite de Lidl în încercarea de a identifica un nou produs care să ajungă în magazinele sale, sub brandul Cămara Noastră.
Lidl, parte a grupului Schwarz, are aproximativ 260.000 de angajați, dintre care peste 5.500 în România, unde retailerul german are deschise peste 230 de magazine și patru centre logistice.