Levi Strauss a raportat marți profit și venituri trimestriale peste așteptările analiștilor, pe fondul creșterii vânzărilor online în timpul pandemiei de Covid-19, informație care a dus la creșterea acțiunilor companiei cu 13% după închiderea oficială a bursei de pe Wall Street, transmite Reuters.
Vânzările de produse considerate ne-esențiale s-au îmbunătățit după perioada de vârf a pandemiei, cumpărătorii americani îndrăznind să iasă mai mult din case, în timp ce unii au revenit la muncă, scrie News.ro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Levi a anunțat o creștere de 52% a veniturilor din comerțul electronic, susținute de introducerea opțiunii de ridicare a produselor din fața magazinelor.
”Veniturile și-au revenit peste așteptări după perturbările provocate de Covid-19, susținute de comerțul electronic, afacerile internaționale și cele destinate femeilor”, a declarat directorul financiar Harmit Singh.
Veniturile nete au scăzut cu circa 27%, la 1,06 miliarde de dolari, dar au fost peste așteptările analiștilor, de 822,3 milioane de dolari, potrivit datelor IBES oferite de firma Refinitiv.
Excluzând anumite elemente, Levi a obținut un profit de 8 cenți pe acțiune, în timp ce analiștii anticipau în medie o pierdere de 22 de cenți.