Dulcinella, business românesc de cofetărie și patiserie, deschide o nouă locație în București, o investiție de 100.000 de euro, ajungând astfel la 18 unități. Aceasta este și prima unitate lansată după rebrandingul rețelei și cea de-a opta din București.
Dulcinella este un brand fondat în 2005 în Republica Moldova, iar din 2021 a intrat și pe piața din România. Rețeaua de cofetărie și patiserie este prezentă în București, Iași, Suceava, Târgu Neamț, Piatra Neamț, Roman și Fălticeni.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
“Această cofetărie redefinește brandul Dulcinella în România. Este un rebranding pe care clienții noștri îl vor vedea atât prin produse noi, cât și prin designul ambalajelor, al logo-ului și mai ales al spațiului retro-modern și instagramabil al cofetăriilor. Ne dorim ca prin cofetăriile deschise pe care le vom renova sau pe care le vom lansa direct sub noul concept retro-modern să ne fidelizăm clienții, dar și să atragem clienți noi, tineri din zona 18-25 de ani care pot să descopere produse din bucătăria basarabeană într-un spațiu modern și, totodată, cald”, a declarat Ion Mereacre, cofondator Cornelius H Group LTD, fondul de investiții care deține Dulcinella Europe, iar prin această companie brandul Dulcinella în România.
Lanțul de cofetării Dulcinella a fost preluat de fondul de investiții Cornelius H Group în primăvara acestui an.
De la preluarea rețelei Dulcinella, fondul a investit 2,5 milioane de euro în extinderea rețelei și rebranding-ul acesteia.
“Noul concept retro-modern al cofetăriilor reflectă strategia și viziunea noastră pentru România și ne propunem ca în următoarele 18 luni să modernizăm întreaga rețea. Strategia noastră se vede deja puternic și în cifre pentru că ne așteptăm ca anul acesta să finalizăm pe break-even, iar din 2025 să trecem pe profit”, a adăugat Ion Bouaru, cofondator Cornelius H Group LTD.
Pentru acest an, managementul Dulcinella estimează o cifră de afaceri de 5 milioane de euro, iar pentru 2025 un avans de 30% - la 6,5 milioane de euro - ca urmare a creșterii businessului în România, dar și la nivel internațional.
“Anul viitor ne dorim să dezvoltăm rețeaua mai ales prin deschiderea de spații noi în franciză și printr-un sistem de operare pe care îl vom lansa în această toamnă. De asemenea, vrem să creștem pe zona de livrări online, să ne consolidăm parteneriatele cu HoReCa și să intrăm în rețelele marilor retaileri. În ceea ce privește exporturile, suntem deja prezenți în Franța și Marea Britanie și ne dorim să ne extindem în țări precum Spania, Italia, Portugalia, unde regăsim comunități mari de români”, a explicat Sergiu Diaconu, reprezentantul acționarilor Cornelius H Group LTD.
Dulcinella este un brand fondat în anul 2005, în Republica Moldova.
Din 2019 s-a extins și în România cu 18 de magazine proprii în 10 orașe, dintre care 8 locații în București, având fabrica la Târgu Neamț și peste 130 angajati.
Acum este deținută de Cornelius H Group, un fond de investiții din Marea Britanie cu rădăcinile tot în Republica Moldova.
Cofetăriile listează în general aproximativ 150 de produse, 90% dintre ingrediente fiind cumpărate din România.
Cele mai vândute produse pe zona de cofetărie sunt prăjiturile Cușma lui Guguta, Smântânel, Nico-lae și eclerele, iar în ceea ce privește torturile sunt cele cu fructe de pădure, Smântânel și Ana.
Pe segmentul de patiserie, produsele preferate ale clienților sunt plăcintele la tigaie (cu brânză, verdețuri, cartofi, mere, vișine), cornulețele cu vișine, măr& scorțișoară și New York rolls.
Valoarea bonului mediu într-o cofetărie Dulcinella este de 32 de lei, iar aproximativ 90% dintre clienți sunt fideli.
“Trendul la nivel internațional se îndreaptă către patiseria sărată. În prezent 80% din produsele no-astre sunt din segmentul de cofetărie, dar ne dorim ca în următoarele șase luni să ajungem să avem egalitate. Vom continua să lansăm produse noi, de inspirație internațională, precum a fost in-troducerea anul acesta a New York rolls”, a adăugat Sergiu Diaconu.
Brandul operează offline și online printr-o rețea de cofetărie și patiserie, prin livrări online, în HoRe-Ca și retail. De asemenea, exportă produse în Franța și Marea Britanie.