Metro România accelerează investițiile pe segmentul de proximitate, propunând un concept nou, LaDoiPași Extra, conceput pentru deservirea comunităților urbane și peri-urbane, un concept care numără deja 30 de magazine în București.
Noul format completează portofoliul METRO România pe segmentul retailului de proximitate, care include franciza LaDoiPași, care astăzi depășește 2.400 de magazine.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Situate în zone urbane dense, magazinele LaDoiPași Extra au suprafețe cuprinse între 60 – 200 mp și propun o varietate extinsă de produse alimentare și non-alimentare, cu focus pe soluții tip ready-to-eat, ready-to-go, ready-to-cook.
Conceptul LaDoiPași a fost lansat pe piața locală în 2012 și dezvoltat în regim de franciză de METRO România.
În luna august, METRO România l-a numit pe Karan Khurana în funcția de CEO al companiei.
Metro România a înregistrat în 2023 afaceri de 10,5 miliarde lei de la 9,3 miliarde lei în 2022, și un profit net de 41 milioane lei, de la 38 milioane lei, în anul precedent.
Divizia Metro Cash & Carry s-a lansat oficial în România în luna octombrie 1996, când a deschis primul magazin din București.
În prezent, rețeaua Metro Cash & Carry România numără 30 de centre de distribuție inclusiv 5 magazine Metro Punct, cu o suprafață totală de vânzare de aproximativ 190.000 de metri pătrați. La nivel național, magazinele sunt distribuite astfel: în București - 5 centre, în Brașov, Constanța, și Timișoara câte 2 centre, un centru în fiecare din următoarele orașe: Pitești, Cluj, Bacău, Iași, Craiova, Baia Mare, Galați, Ploiești, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureș, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamț, Buzău, Târgoviște și Turda.
Compania operează în peste 30 de țări și are peste 89.000 de angajați la nivel mondial.
În anul financiar 2022/23, METRO a generat vânzări de 30,6 miliarde de euro.
În întreaga lume, METRO are aproximativ 17 milioane de clienți.