Grupul Lagardère Travel Retail, prezent în România cu branduri precum Inmedio, So! Coffee, Relay, 1 Minute și Hub Convenience, va deschide peste 30 de noi magazine în acest an și țintește o creștere a business-ului de 10-15%. Grupul se va axa pe dezvoltarea activității în zonele de tranzit - aeroporturi, metrou și gări - dar va deschide și magazine stradale sau în mall-uri, în acest ultim caz urmând să aducă în august și un brand nou, în Park Lake București – natoo, specializat în vânzarea de salate și sucuri naturale.
“Deși primele luni ale anului au fost încă restricții, suntem pe creștere, undeva la 5%. Pentru acest an am bugetat 30 de magazine noi și o creștere de business de 10-15%. (…) Inmedio a ajuns la maturitate”, a declarat Marius Văcălău, CEO-ul Lagardère Travel Retail.
Numărul deschiderilor nu ia în calcul eventualele noi magazine în urma unor licitații organizate de Aeroportul Otopeni sau metroul din București (unde Lagardère a avut 18 magazine, închise în 2021).
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Anul trecut, grupul a avut o cifră de afaceri de 829 milioane lei, fiind prezent cu 280 de magazine în 8 aeroporturi și – prin Inmedio – în peste 50 de orașe, și a ajunțat că va repoziționa rețeaua Inmedio de la conceptul inițial centrat pe presă și carte spre un portofoliu variat, din convenience-ul modern.
În 2022, Lagardère a deschis două business lounge-uri, în aeroporturile din Sibiu și Timișoara.
Lagardère Travel Retail este lider global în industria de retail destinat călătorilor. Operând peste 4.850 de magazine pe liniile de business Travel Essentials, Duty Free & Fashion și Foodservice în aeroporturi, gări și alte platforme situate în 42 de țări, Lagardère Travel Retail a generat anul trecut vânzări de 2,8 miliarde de euro.
În România, compania este prezentă de peste 25 de ani în retailul din zonele de tranzit (Travel Retail), galerii comerciale și centre de afaceri și opera la finele anului trecut peste 280 de magazine pentru segmentele Urban Convenience, Travel Essentials, Gifts & Souvenirs și Foodservice, cu un portofoliu de opt brand-uri, dintre care cele mai cunoscute sunt Inmedio, Relay,1 Minute, HUB Convenience și So! Coffee.