Producătorul francez de produse cosmetice L’Oreal a înregistrat în România o cifră de afaceri de 60 de milioane de euro în 2016, a declarat miercuri în cadrul unei întâlniri cu jurnaliștii, directorul general al L’Oreal Romania, Gilles Antoine, care a mai spus că firma a obținut o creștere de două cifre a vânzărilor anul trecut față de 2015.
La nivel global, L’Oreal a înregistrat o cifră de afaceri de 25,8 miliarde de euro în 2016 și, cu o cotă de piață de 12,6%, este lider mondial, scrie News.ro.
Grupul francez a intrat pe piața românească în urmă cu 20 de ani, iar acum compania a ajuns la afaceri de 60 de milioane de euro și la un număr de 2,9 milioane de clienți.
“Estimăm ca în următorii ani să adaugăm celor 2,9 milioane de clienți încă 3 milioane de clienți”, a afirmat directorul general al L’Oreal Romania.
CITEȘTE ȘI După o perioadă de analiză, lanțul grec de restaurante fast-food Gregory’s a decis: renunță la RomâniaDacă până în 2015, producătorul francez doar distribuia și importa produsele sale pe piața românească prin diverse canale de distribuție, din 2015 L’Oreal a intrat și în retail prin înființarea propriilor magazine.
Compania a deschis în 2015 primul magazine din România sub brandul propriu, Kiehl’s.
În prezent, compania a deschis 7 magazine care funcționează sub brandurile proprii precum NYX Professional Make-Up și Kiehl’s.
Gilles Antoine a mai spus că anul acesta grupul intenționează sa mai deschidă încă două magazine.
Printre cele mai cunoscute brand-uri produse de L’Oreal se numara Garnier, Lancome, Kerastase, Maybelline, Yves Saint Loraine, Cacharel, Vichy sau La Roche Posay.
Piața românească de produse de îngrijire personală și frumusețe este estimată de Euromonitor la aproximativ 780 de milioane euro, fiind dominată de multinaționale precum L’Oreal, Avon, Beiersdorf, Procter&Gamble, Unilever, Amway sau Oriflame.