Cu un accent puternic pe strategia de expansiune atât în orașele mari, cât și în cele mici și mijlocii, lanțul de restaurante fast-food KFC a ajuns la o rețea de 80 de unități.
Ultimele inaugurări au avut loc în Târgoviște și în Sibiu.
Sphera Franchise Group S.A. este cel mai mare grup din industria de food service din România și deține companiile care operează în sistem de franciză brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery și Taco Bell.
În România, lanțul de restaurante KFC numără 80 de locații atât în București, cât și în alte orașe precum Timișoara, Arad, Botoșani, Cluj-Napoca, Oradea, Suceava, Pitești sau Brașov. De asemenea, KFC România operează două restaurante la Chișinău, Republica Moldova și 15 în Italia.
La 9 luni, Sphera Franchise Group (SFG) a realizat vânzări în restaurante de 694,32 milioane lei, în creștere cu 25,88% față de 551,56 milioane lei în intervalul corespondent din 2018. Nu mai puțin de 71,70% din această activitate cade în sarcina restaurantelor KFC din România, unde compania a încasat 497,84 milioane lei, cu 17,15% mai mult decât acum un an când vindeau în echivalentul a 424,96 milioane lei. În mod particular au avut o dinamică foarte bună, veniturile de la operațiunile KFC din Italia, care au crescut de 3,22 ori, la 68,97 milioane lei, de la 21,39 milioane lei.
Sphera Franchise Group îi are ca acționari majoritari pe oamenii de afaceri Nicolae Badea, Radu Dimofte și Lucian Vlad.