Kaufland va mai deschide încă 4 magazine până la sfârșitul anului fiscal 2016, care se va încheia în februarie 2017, și va renova altele, valoarea investițiilor ridicându-se la 100 milioane euro, a declarat Valer Hancaș, director Corporate Affairs & Comunicare al Kaufland România. La sfârșitul anului 2017 compania ar putea intra și în online.
“Kaufland Romania investește în fiecare an 100 milioane euro în extindere și renovarea magazinelor existente. (...) Urmează să deschidem alte magazine și în București și în țară”, a spus Hancaș
Pentru anul fiscal 2016, care se va încheia în februarie 2017, Kaufland a bugetat deschiderea a 6 magazine noi, dintre care două au fost deja inaugurate în Capitală.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Cel mai recent a fost deschis astăzi în cartierul Ferentari din București, cu o suprafață de vânzare de 2.900 metri pătrați și 26.000 de produse.
În prezent, rețeaua numără 109 hipermarketuri. Celalate patru magazine vor fi situate în Mangalia, Codlea, Lugoj și București.
În ceea ce privește intrarea pe online, Hancaș a arătat că este fezabilă o lansare spre sfârșitul anului 2017.
Retailerul german Kaufland a anunțat la începutul anului că vrea să-și lanseze operațiunile online până în 2017, pentru care va dezvolta un departament special, potrivit planetretail.net, care citează publicația germană Lebensmittel Zeitung.
CITEȘTE ȘI Kaufland vrea să intre în comerțul online până în 2017, compania nu a avansat o dată pentru RomâniaKaufland este cel mai mare retailer din România cu afaceri de 9,17 miliarde lei (2,063 miliarde euro) în 2015, în creștere cu 14,7% comparativ cu anul anterior. Profitul net al companiei a urcat cu 58%, la 649 milioane lei (146 milioane euro).
Astfel, Kaufland deține circa 20% din comerțul modern din România.
Anul trecut, Kaufland a deschis doar 5 magazine, la jumătate față de 2014, când a inaugurat 11 hipermarketuri, și ajunsese la 107 unități pe piața românească.
Potrivit datelor de la MFP, retailerul avea anul trecut un număr mediu de angajați de 13.263, cu peste 1.000 mai mulți decât în 2014.
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine în 7 țări: Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croația, Bulgaria și România.