Retailerul german Kaufland, liderul pieței locale de comerț alimentar, are pentru acest an, în România, un buget de investiții de peste 375 milioane euro, după ce anul trecut a investit 300 milioane euro pentru deschiderea a 10 magazine, achiziție de terenuri și modernizări, spune Valer Hancaș, Director Corporate Affairs Kaufland.
"Vânzările anul trecut au fost peste creșterea inflației. Creșterea noastră este de 8,75 față de creșterea din 2019, iar cifra de afaceri este puțin sub 13 miliarde de lei. Suntem într-o creștere relativ organică, acest nivel reprezintă o creștere sănătoasă în retail. Creșterea este justificată de 2 factori: expansiunea, dar si de extinderea livrărilor la domiciliu prin comenzi online și prin dark store-uri. Nu am fi ajuns la această cifră dacă anul trecut am fi oprit investițiile si am fi așteptat să vedem ce se întâmplă.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În 2020, numărul de aplicații pentru ocuparea unui loc de muncă în companie a crescut cu 60% față de 2019. Suntem peste 15.000 de angajați în companie și am avut peste 75.000 de solicitări de locuri de muncă. Rata de retenție a crescut cu 10%, retailul asigură siguranța locului de muncă de care foarte mulți oameni aveau nevoie", spune directorul, într-o dezbatere CONFIDEX.
Anul trecut, retailerul a avut afaceri de 12,9 miliarde lei (martie 2020 - februarie 2021).
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine, 132.000 de angajați în 8 țări și o rețea de peste 130 de magazine în România.
Retailerul este și printre cei mai activi cumpărători de terenuri în zona București-Ilfov.
CITEȘTE ȘI VIDEO Profit TV - Să ajutăm business-ul. Alexandru Ciuncan, director UNSAR: Un mediu antreprenorial mai informat este mai rezistent în fața riscurilor. Un plan de asigurări poate face diferența între continuarea activității și declanșarea falimentuluiCa și Lidl, Kaufland face parte din grupul german Schwarz, al șaselea cel mai mare retailer din lume după cifra de afaceri.