Retailerul elen de jucării și decorațiuni Jumbo și-a crescut vânzările din România, în luna aprilie, cu aproximativ 10% față de luna corespunzătoare a anului trecut.
Per total, vânzările din România, pentru primul trimestru din 2024, sunt în creștere cu aproximativ 12%, față de perioada corespunzătoare a anului trecut.
Profit.ro anunțat anterior că vânzările globale Jubo au au spart anul trecut bariera de 1 miliard de euro, ajungând la 1,089 miliarde de euro, o creștere de 13,90% față de 2022.
Profitul net s-a ridicat la 303,00 milioane de euro, +21,88% față de 2022.
Jumbo a încheiat anul 2023 cu 85 de magazine (53 în Grecia, 5 în Cipru, 10 în Bulgaria și 17 în România).
Profit.ro a anunțat anterior că vânzările din România ale Jumbo au crescut cu aproximativ 18% în decembrie 2023, comparativ cu aceeași lună a anului anterior. Astfel, vânzările de pe piața locală au încheiat anul cu o creștere de aproximativ 15% față de 2022.
Pentru acest an, obiectivul drupului este de a deschide încă trei magazine în România.
Jumbo a investit aproape 57 de milioane de euro în achiziția de terenuri și imobile în România în prima jumătate a anului trecut, inclusiv pentru achiziția magazinului din Liberty Center.