Importatorul și distribuitorul de produse pentru copii Superfood Company a înregistrat în primul trimestru din 2018 vânzări în valoare de circa 5,1 milioane de euro, în creștere cu 11% față de aceeași perioadă din 2017.
Compania estimează același procent de creștere și în T2.
“Suntem mulțumiți de evoluția pe care am avut-o în primul trimestru al anului și încrezători că aceasta va continua și în trimestrul al doilea. Creșterea de 11% a fost mai mare decât prognoza noastră inițială, în condițiile în care investițiile au fost îndreptate cu precădere în promovarea și consolidarea produselor existente în portofoliu, dar și în introducerea de game noi. Bugetul de marketing aproape s-a dublat față de anul trecut”, a declarat Daniel Dărăban, Director General al Superfood Company.
CITEȘTE ȘI Încrederea analiștilor CFA în economia românească s-a redus în luna maiSuperfood Company este o companie germano-română și se numără printre jucătorii importanți de pe piața locală de import și distribuție de produse pentru copii din categoria de vârstă 0 – 3 ani.
Compania activează pe piața românească din 1992 și a fost fondată de omul de afaceri german Johan Georg Hibler.
La nivel național, Superfood Company deține șase sucursale, situate în Brăila, Brașov, Cluj-Napoca, Craiova, Iași și Timișoara.