IKEA a decis - deschide un nou magazin în România, lângă un oraș pus în așteptare mulți ani

IKEA a decis - deschide un nou magazin în România, lângă un oraș pus în așteptare mulți ani
scris 22 nov 2019

Retailerul suedez IKEA se extinde în România, pregătind deschiderea unui magazin în Dumbrăvița, lângă Timișoara, în cursul anului viitor.

 

Urmărește-ne și pe Google News
JYSK România anunță rezultate record CITEȘTE ȘI JYSK România anunță rezultate record
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Timișoara este de altfel orașul în care Ikea a tot amânat deschiderea unui magazin deși de aici primea printre cele mai multe comenzi online. Ultimul anunț al celor de la Ikea a fost că vor deschide un magazin și la Timișoara, dar că în prezent caută un teren, iar în acest oraș, ca și în Brașov și Cluj-Napoca, vor fi deschise magazine Ikea abia în 2020-2021.

Compania suedeză are două magazine Ikea în România, ambele în București, primul fiind deschis pe 21 martie 2007.

Recent, Profit.ro a anunțat că retailerul IKEA ia în calcul și pentru România deschiderea unor magazine mai mici, în centrul orașelor.  Ikea este renumit pentru marile sale magazine, cu o suprafață de peste 20.000 de metri pătrați, amplasate la marginea orașelor. Grupul suedez a fost însă nevoit să își modifice modelul de business pe fondul creșterii concurenței și al preferinței consumatorilor de a comanda mobilă online de acasă în loc să se deplaseze până la periferia orașelor.

FOTO Plata cu cardul la piață - posibilă și în București CITEȘTE ȘI FOTO Plata cu cardul la piață - posibilă și în București

Suedezii au anunțat în trecut că intenționează să atingă un număr total de nouă magazine în România, cel mai mare din regiune, în urma unei investiții estimată la peste 500 milioane de euro. Prin acest demers, compania ar crea 3.000 de locuri de muncă în România. Reprezentanții IKEA a anunțat în repetate rânduri că au pe listă Timișoara, Brașov și Cluj-Napoca, pentru noi magazine.

Vânzările din România ale retailerului suedez IKEA au depășit 160 de milioane de euro în anul financiar 2019 (1 septembrie 2018 - 31 august 2019), din care ponderea vânzărilor online se ridică la aproape 25%. Creșterea este de 15,2% în vânzările totale și de 35% în comerțul electronic comparativ cu anul precedent.

viewscnt
Afla mai multe despre
ikea
timisoara
dumbravita