H&M va deschide pe 8 aprilie un nou magazin în Cluj-Napoca, amplasat în cadrul complexului comercial Platinia. Odată cu deschiderea noului magazin, al treilea din oraș, Cluj-Napoca devine locul cu cea mai puternică prezență a retailer-ului vestimentar din vestul țării.
Magazinul H&M din Cluj-Napoca are o suprafață de vânzare de 1.800 metri pătrați.
“Locuitorii din zona de vest a țării acordă o atenție sporită modului în care se îmbracă, dar sunt interesați și de aspectele sustenabile legate de modă. Ne face plăcere să le putem oferi un al treilea magazin în Cluj-Napoca, care răspunde tuturor cerințelor lor și care deservește una dintre cele mai aglomerate zone ale orașului”, au declarat oficialii companiei.
CITEȘTE ȘI Angajații din România au câștigat anul trecut peste 57 miliarde euro, nivel record istoricRetailerul suedez H&M, prezent în România din 2011, a avut vânzări de 532 milioane de coroane suedeze (55,7 milioane euro) pe piața locală în primele trei luni ale ultimului an fiscal (decembrie 2016 – februarie 2017), în creștere cu 14% față de perioada similară a anului anterior.
Grupul suedez deține în portofoliu șapte branduri: H&M, COS, Monki, Weekday, Cheap Monday, &Other Stories și H&M Home. Un nou brand - ARKET - va fi lansat în această toamnă, primul magazin urmând să fie deschis la Londra.