H&M va deschide pe 8 aprilie un nou magazin în Cluj-Napoca, amplasat în cadrul complexului comercial Platinia. Odată cu deschiderea noului magazin, al treilea din oraș, Cluj-Napoca devine locul cu cea mai puternică prezență a retailer-ului vestimentar din vestul țării.
Magazinul H&M din Cluj-Napoca are o suprafață de vânzare de 1.800 metri pătrați.
“Locuitorii din zona de vest a țării acordă o atenție sporită modului în care se îmbracă, dar sunt interesați și de aspectele sustenabile legate de modă. Ne face plăcere să le putem oferi un al treilea magazin în Cluj-Napoca, care răspunde tuturor cerințelor lor și care deservește una dintre cele mai aglomerate zone ale orașului”, au declarat oficialii companiei.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Retailerul suedez H&M, prezent în România din 2011, a avut vânzări de 532 milioane de coroane suedeze (55,7 milioane euro) pe piața locală în primele trei luni ale ultimului an fiscal (decembrie 2016 – februarie 2017), în creștere cu 14% față de perioada similară a anului anterior.
Grupul suedez deține în portofoliu șapte branduri: H&M, COS, Monki, Weekday, Cheap Monday, &Other Stories și H&M Home. Un nou brand - ARKET - va fi lansat în această toamnă, primul magazin urmând să fie deschis la Londra.