Dedeman, lider național în retailul materialelor de construcții și al amenajărilor interioare, cu capital 100% românesc, împlinește anul acesta 25 de ani de existență.
De-a lungul celor 25 de ani Dedeman a dezvoltat și a pus la dispoziția clienților săi un mix pentru succesul tuturor planurilor de construcție, amenajare sau renovare: o gamă variată de produse, servicii auxiliare, consiliere gratuită, soluții de finanțare, un ambient plăcut pentru cumpărături și, mai recent, posibilitatea achizițiilor online, de pe desktop sau dispozitive mobile.
“25 de ani înseamnă și mult, dar și puțin. Dacă ar fi să ne comparăm cu mari concerne germane sau americane suntem încă adolescenți. Dar în contextul istoriei noastre avem o vârstă respectabilă; sunt puține lucruri care dăinuie un sfert de secol în viața unui om. Iar pentru atingerea acestei pietre de hotar, acești 25 de ani, le mulțumim în primul rând clienților noștri exigenți, care ne-au ales pentru planurile lor, colegilor onești, muncitori și dedicați, furnizorilor și colaboratorilor dar și concurenților noștri, care ne-au determinat și ne-au mobilizat să găsim soluții astfel încât să fim cel puțin egalii lor. Grație tuturor aniversăm acum 25 de ani construiți împreună”, a declarat Dragoș Pavăl, președinte Dedeman.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Cifre importante la aniversarea a 25 de ani:
- de la 12.000 de produse prezente pe rafturile magazinelor în 2001 gama de produse s-a extins până la peste 45.000 de repere în prezent
- în 2010 Dedeman a devenit lider de piață după cifra de afaceri
- 2011 a fost anul în care numărul de angajați a depășit 5000; în prezent numărul acestora depășește 9400
- în 2012 Dedeman a devenit lider în bricolaj și ca număr de magazine, deschizând la Râmnicu Vâlcea unitatea cu numărul 28; în prezent rețeaua națională este compusă din 45 de magazine
- la începutul lui 2016 Dedeman a devenit patrulea cel mai mare jucător din bricolaj în Europa Centrală și de Est conform unui studiu realizat de PMR, din Polonia.
- în 2016 cifra de afaceri a companiei a depășit 1 miliard de euro.
Aniversarea celor 25 de ani de activitate este marcată și de adoptarea unei noi identități vizuale temporare, care va fi folosită până la sfârșitul anului.