H&M dă vina pe vreme pentru vânzările sub așteptări

H&M dă vina pe vreme pentru vânzările sub așteptări
scris 15 iun 2023

Retailerul suedez de îmbrăcăminte Hennes & Mauritz AB (H&M) a raportat o creștere a vânzărilor sub așteptări în al doilea trimestru, grupul precizând că vremea friguroasă a dus la diminuarea cererii pe piețele importante, transmite Reuters.

În perioada aprilie-iunie 2023, vânzările nete ale H&M au crescut cu 6% până la 57,62 miliarde de coroane (5,36 miliarde de dolari), sub estimările analiștilor care mizau pe o creștere de 7%, scrie Agerpres.

Urmărește-ne și pe Google News
Licitațiile pentru loturile critice de pe Autostrada Transilvania se apropie de final CITEȘTE ȘI Licitațiile pentru loturile critice de pe Autostrada Transilvania se apropie de final

"Vânzările din trimestrul al doilea au fost afectate de condițiile meteo nefavorabile, comparativ cu perioada similară a anului trecut, de pe mai multe mari piețe ale grupului" a precizat H&M într-un comunicat de presă.

Creșterea modestă a vânzărilor riscă să agraveze o acumulare a stocurilor care afectează H&M de mai mult de șase ani, și pune sub semnul întrebării obiectivul directorului general Helena Helmersson de a dubla vânzările până în 2030.

Comparativ, rivalul Zara, a fost mai puțin afectat de evoluțiile meteo nefavorabile. Grupul spaniol a raportat săptămâna trecută o creștere de 13% a vânzărilor în perioada februarie-aprilie și un avans de 16% în luna mai.

Grupul suedez Hennes & Mauritz are șapte branduri: H&M, COS & Other Stories, Monki, Weekday, Arket și H&M Home. Primele magazine H&M din România au fost inaugurate în primăvara anului 2011. Compania H&M (Hennes & Mauritz) a fost înființată în 1947, în Vasterls, Suedia. 

viewscnt
Afla mai multe despre
h&m
haine