Spre deosebire de anul trecut când strategiile de expansiune ale retailerilor de fashion au vizat proiectele existente cu performanțe dovedite, în primul semestru aceștia au deschis noi unități în special în noile proiecte, arată datele companiei de consultanță imobiliară DTZ Echinox.
H&M a fost cel mai activ retailer în prima jumatate a anului, cu 5 deschideri, urmat de Inditex care a adaugat 4 noi unități rețelei de 112 magazine.
Printre cei mai activi retaileri în prima jumătate a anului s-au numărat și New Yorker, C&A, LC Waikiki, LPP Group, Kenvelo și Koton.
Prima jumătate a anului a adus o serie de noi retaileri în piață, Capitala continuând să fie destinația principală pentru deschiderea primului magazin din România.
Extinderea retailerilor a continuat și după primul semestru, o dată cu deschiderea de la 1 septembrie a centrului comercial ParkLake din cartierul Titan al Capitalei, care pe lângă brandurile cunoscute prezente deja pe piață, a adăugat nume noi precum Forever 21, Play Park, Lanidor și Lynne.
De asemenea, în ultima parte a anului, în Capitală este așteptată deschiderea unui alt proiect comercial mare - Veranda, care va aduce alte peste 100 de magazine pe piața din Capitală.