Antreprenoarele Simona Hulber, co-fondatoare a brandului românesc de croitorie premium Zenonni Su Misura, și Ana-Maria Varvara au lansat serviciul online de închiriere de ținute de ceremonie destinat bărbaților - iTUX, cu o investiție inițială de 100.000 euro.
Platforma cuprinde circa 500 de produse, iar, pentru primele șase luni, antreprenoarele estimează că vor avea 500 de clienți.
”Investiția pentru primele 6 luni de activitate s-a ridicat la 100.000 de euro și a însemnat crearea colecției de ținute, a platformei online, a campaniei de comunicare și marketing, precum și lansarea și dezvoltarea sistemului de franciză, pentru care antreprenorii caută deja parteneri pentru a deschide cabine de probă în toate orașele mari din țară”, anunță iTUX.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
iTUX a creat colecția în colaborare cu Zenonni Su Misura, brand cu peste 12 ani de experiență în realizarea costumelor și a cămășilor de bărbați.
Costurile de închiriere încep de la 400 de lei.
Clienții își vor putea pregăti online o ținută completă, formată din sacou, pantaloni, cămașă, pantofi și chiar accesorii, în patru pași: alegi, iei propriile măsuri, comanzi, returnezi.
După purtare, vor returna produsele prin intermediul unui curier.
Brandul dispune și de un showroom offline în București.
”Pentru că în Romania sunt peste 70.000 de nunți pe an, iTUX se adresează mai ales celor aproximativ 7 milioane de miri și invitați care trebuie să respecte un cod vestimentar special, dar nu vor să cumpere o ținută. De asemenea, au fost luate în calcul și evenimentele corporate, balurile și evenimentele cultural-artistice unde ținuta black-tie este obligatorie”, potrivit iTUX.