H&M, al doilea mare retailer de modă din lume, a amânat începutul unor campanii de primăvară/vară pentru a se adapta la întârzierile de expediere cauzate de criza de securitate din Marea Roșie, a declarat CEO-ul Daniel Erver, citat de Reuters.
”Am făcut unele adaptări pe termen scurt pentru data de începere și data lansării campaniilor”, a declarat Erver într-un interviu, adăugând că impactul asupra a ceea ce este disponibil pentru clienți a fost minor, scrie News.ro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
El a spus că amploarea întârzierii va varia de la o țară la alta, dar ar putea fi de aproximativ două săptămâni pe unele piețe.
Companiile de transport maritim au evitat Canalul Suez, deoarece atacurile militanților au făcut ca vasele portcontainere să fie redirecționate în jurul vârfului sudic al Africii, mărind costurile de transport și întârziind sosirea hainelor și încălțămintei în Europa de la fabricile din Asia.
H&M a declarat, în legătură cu raportul din primul trimestru, că monitorizează evoluțiile din Marea Roșie și a acționat pentru a minimiza orice impact asupra disponibilității produselor companiei, costurilor de transport și nivelurilor stocurilor.
Erver a declarat pentru Reuters că retailerul a luat măsuri pentru a limita întreruperile, cum ar fi solicitarea furnizorilor să livreze produsele mai devreme decât de obicei și accelerarea planurilor de a muta producția mai aproape de clienți.