Grupul Trickshot, concept ce îmbină gastronomia și activitățile recreaționale, planifică investiții de 2 milioane euro per locație pentru extinderea în trei mari orașe ale țării: Timișoara, Iași și Cluj-Napoca.
„Vedem un răspuns foarte bun al pieței atât în zona noastră de tradiție, Bucureștiul, cât și în Brașov, cea mai recentă adiție pe harta prezenței noastre. Apetitul publicului pentru rețeta Trickshot ne convinge că planul nostru de expansiune națională răspunde cerințelor publicului – gastronomie și divertisment de calitate, în zonele care atrag constant fluxuri semnificative de oameni. Vom investi, în medie, 2 milioane de euro în fiecare nou oraș în care vom deschide o nouă locație Trickshot”, declară Ion Tănăsescu, Cofondator și CEO al Trickshot Group.
Trickshot a fost lansat în mai 2014, cu prima locație deschisă în Promenada Mall, urmată de deschiderea celei de a doua locații în Mega Mall, în toamna lui 2017.
În prezent, Grupul Trickshot include 7 locații și unități operaționale și estimează o cifră de afaceri de 17 milioane de euro pentru anul 2023.