Grupul de restaurante City Grill mizează pe afaceri de peste 60 milioane euro în acest an, de la 55 milioane euro anul trecut. ”Suntem orientați către achiziții de hoteluri și restaurante”

Grupul de restaurante City Grill mizează pe afaceri de peste 60 milioane euro în acest an, de la 55 milioane euro anul trecut. ”Suntem orientați către achiziții de hoteluri și restaurante”
scris 1 feb 2024

Grupul de restaurante City Grill a încheiat 2023 cu o cifră de afaceri de 55 milioane euro și mizează pe afaceri de peste 60 milioane euro în acest an. În 2023, bonul mediul la nivelul grupului a fost de 50 de euro.

”Grupul de restaurante City Grill, jucător autohton din industria HoReCa, a încheiat 2023 cu o cifră de afaceri de 55 milioane euro. Pentru anul în curs se estimează o depășire a pragului de 60 milioane de euro, fiind susținută prin deschiderea de unități noi, dar și prin performanța restaurantelor actuale care au un public fidel și activ. Prin finalizarea proiectelor de investiții de peste 15 milioane de euro, Grupul City Grill și-a consolidat în 2023 poziția de cel mai mare grup autohton de restaurante din piața ospitalității”, anunță grupul.

Urmărește-ne și pe Google News
Travelminit.ro are un nou CEO și se extinde în zona Europei Centrale și de Est CITEȘTE ȘI Travelminit.ro are un nou CEO și se extinde în zona Europei Centrale și de Est
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

În anul 2023, peste 15.000 clienți au trecut zilnic pragul restaurantelor din grupul City Grill.

“Clientul City Grill este unul matur, avizat, exigent care caută calitate și diversitate culinară, precum și servicii de top. Clienții noștri au un grad de recurență mare. Punem accent, în primul rând, pe experiența excepțională a clienților, pe trio-ul calitate a meniului, calitate a serviciilor și atmosferă, design interior, amplasament” , spune Daniel Mischie, CEO Grup City Grill.

Grupul City Grill operează în prezent restaurante și cafenele sub brandurile Caru’ Cu Bere, Hanu’ lui Manuc, Pescăruș, Hanu’ Berarilor, Buongiorno.Italian, City Grill și hotelul La Boheme, toate restaurantele având un public fidel. Dintre toate acestea, în 2023, Hanu’ Berarilor este brandul cu cel mai mare grad de recurență al clienților.

În 2023, bonul mediul la nivelul grupului a fost de 50 euro, cele mai mari valori medii/bon la nivel de an înregistrându-se în restaurantele frecventate într-un procent mai mare de turiști, respectiv Hanu’ lui Manuc (75 euro), Caru’ cu Bere (65 euro) și Pescăruș (55 euro).

Preparatele preferate de clienții restaurantelor din Grupul City Grill sunt ciorba de văcuță, borșul de cocoș, ciolanul de porc, papanașii, micii, pizza napoletană, pulpele de rață, burgerii, sarmalele și peștele de captură.

Lansarea meniurilor de prânz, cu preț unic de 34,9 lei a alimentat creșterea numărului de clienți corporate. Revenirea progresivă la birouri a dus la reluarea obiceiurilor de a ieși la masa de prânz cu colegii, moment transformat într-o ocazie de conectare și schimb de idei, arată grupul.

„Hanu’ lui Manuc, Hanu’Berarilor, Pescăruș și Caru’ cu Bere sunt în sine destinații emblematice în București și locuri de neratat pentru turiștii străini, români sau expați. De la clădirile-monument istoric, amplasament central, ambianță și design, până la meniul atent pregătit, acordăm o mare importanță experienței celor care ne trec pragul. Diversificăm constant meniul și avem grijă să avem variante culinare pentru toate gusturile”, precizează Daniel Mischie, CEO City Grill Group.

Mihai Murgu, partener la PCF Investment Banking, se retrage din companie și înființează o nouă platformă de finanțare CITEȘTE ȘI Mihai Murgu, partener la PCF Investment Banking, se retrage din companie și înființează o nouă platformă de finanțare

Pe segmentul de vârstă sub 25 ani a crescut numărul de clienți cu aproape 40%.

În 2023, City Grill a finalizat cel mai amplu proces de investiție al grupului, respectiv 13 milioane de euro în revitalizarea și modernizarea restaurantului Hanu’ Berarilor -Oprea Soare și Hotel La Boheme. Tot în a doua jumătate a anului 2023, grupul City Grill a finalizat o investiție de peste 2,5 milioane euro în modernizarea restaurantelor din rețeaua Buongiorno, proiect demarat în 2019. Cele trei restaurante incluse în proiectul de modernizare au fost Buongiorno Primăverii, reamenajat în 2019, cu o investiție de 700.000, Buongiorno Victoriei, în 2021, unde investiția s-a ridicat la peste 1.600.000 euro și Buongiorno Băneasa, redeschis în luna august 2023, după o investiție de 500.000 euro.

”Un alt proiect important care a început în 2023 și se va finaliza în 2024 este la Hanu’ lui Manuc. Aici am bugetat o investiție în redesign interior, restaurat în concordanță cu spiritul locului, dar și la partea exterioară. În acest an păstrăm în focus și segmentul de hoteluri, unde am demarat în 2022. Continuăm să alocăm resurse importante pentru dezvoltare. Suntem orientați către achiziții de hoteluri și restaurante, noi tip greenfield, sau cu ceva ani vechime, tip brownfield, avand în vedere destinații noi, în Centrul Istoric , dar nu numai”, precizează Daniel Mischie.

Tot anul acesta este demarat un amplu proiect de renovare a locațiilor din aeroportul Otopeni, un demers care se va întinde pe tot parcursul anului 2024.

„Prin prezența restaurantelor din Grupul City Grill în Terminalul Plecări din Aeroportul Henri Coandă ne asigurăm că turiștii care vizitează Capitala au acces la serviciile și deliciile culinare cu care îi cucerim și în oraș”, spun reprezentanții grupului.

În prezent Grupul City Grill are o echipă de peste 1.000 persoane.

Fondat în 2004, Grupul City Grill operează în prezent restaurante și cafenele sub brandurile Caru’ Cu Bere, Hanu’ lui Manuc, Pescăruș, Hanul Berarilor, Buongiorno.Italian, City Grill și La Boheme, primul hotel din portofoliu.

viewscnt
Afla mai multe despre
city grill
restaurant