Grupul Austral, unul dintre principalii jucători de pe piața produselor și soluțiilor pentru birou, anunță o creștere cu 15% a cifrei de afaceri în acest an, până la 17 milioane euro.
Peste 35% din veniturile companiei sunt generate prin comenzile online, iar compania speră ca, până în 2020, acest procent să ajungă la 80%.
“Anul acesta, ponderea vânzărilor online aproape s-a dublat față de 2016, ajungând la 35% din rulajul Austral, ceea ce ne confirmă, în România, aceeași tendința înregistrată în piețele internaționale: clienții caută eficiență și valoare crescută pe care să o primească o dată cu fiecare achiziție pe care o fac, indiferent că este vorba despre companii multinaționale, antreprenoriale sau start-up-uri”, a declarat Ligia Roșu, coordonatorul activității de marketing și comunicare Austral.
În 2017, portofoliul de produse al companiei a crescut cu 350 de titluri noi, în timp ce numărul comenzilor a fost cu 10% mai mare decât în 2016.
Cele mai multe comenzi online au venit din orașele București, Cluj-Napoca și Timișoara.
Cu capital 100% românesc, grupul Austral cuprinde companiile Austral Trade, unul din principalii furnizori locali de produse și solutii destinate biroului, respectiv Scribant Distribution, reprezentant autorizat și importator de instrumente de scris Schneider GmbH în România.
Companie este activă pe piața din România de 25 de ani. Austral distribuie în România peste 5.000 de produse de birotică și papetărie și are 140 de angajați.