Românii sunt dispuși să aloce între 300 și 500 de lei pentru achiziția de haine, încălțâminte și accesorii din oferta magazinelor de modă online cu ocazia Crăciunului și a Anului Nou.
La polul opus, 18.3% dintre repondenți nu au o sumă stabilită, aceștia optând pentru cumpărarea produselor preferate, indiferent de prețul acestora, conform unei analize realizate de magazinul online Answear.ro.
27,7% dintre cei intervievați nu ar depăși pragul de 300 de lei, în timp ce 20,3% dintre cei ce au răspuns chestionarului ar aloca chiar și mai mult de 600 lei pentru coșul de cumpărături online.
CITEȘTE ȘI Timișoreanul Călin Drăgan, unul dintre cei mai puternici manageri români, preia divizia Bottling Investments Group a Coca-Cola, cel mai mare imbuteliator global al companieiÎn luna cadourilor, doamnele ar opta pentru articolele de sezon precum geci, cizme și paltoane. La mare căutare sunt și rochiile de ocazie, gențile cât și articolele pentru cei mici. Bărbații ar alege pantofii sport, jeans, cămăși sau ceasuri sau alte accesorii.
Cele mai importante motive pentru care românii aleg ofertele magazinelor online de fashion sunt prețul, selecția de produse și originalitatea brandurilor, iar cele mai multe produse achiziționate în luna decembrie sunt cadouri pentru familie, prieteni și cei apropiați.
Cercetarea a fost realizată în luna decembrie 2017, pe un eșantion de 2.313 bărbați și femei.