Grupul american de modă G-III Apparel a ajuns la un acord pentru preluarea brandului Karl Lagerfeld, într-o tranzacție de 200 de milioane de euro.
G-III, care deținea deja 19% din brandul creat de celebrul designer de modă german, a semnat un acord pentru achiziția participației rămase de la proprietarii brandului, în schimbul sumei de 200 milioane de euro (210 milioane dolari).
În urma tranzacției, G-III va deveni unicul acționar al brandului Karl Lagerfeld.
CITEȘTE ȘI Netflix vrea să ajungă la 50 de jocuri până la finele anuluiAchiziția este estimată să majoreze vânzările G-III cu o sumă inițială de 200 milioane de dolari pe an. În timp, grupul american se așteaptă ca vânzările brandului să depășească 2 miliarde de dolari pe an.
G-III Apparel, grup fondat în 1956, deține un portofoliu de peste 30 de mărci proprii și licențiate, printre care DKNY, Donna Karan, Sonia Rykiel, Guess?, Calvin Klein, Tommy Hilfiger și Levi’s.