Hipermarketul online Freshful by eMAG, anunțat în premieră de Profit.ro, și-a propus pentru anul viitor dublarea numărului de clienți, la peste 120.000, și o prezență mai puternică pe segmentul nonfood, care acum acoperă sub 10% din vânzări. În așteptarea comenzilor de Black Friday și sărbători de iarnă, cea mai importantă perioadă a anului pentru retaileri, compania își extinde echipa cu 80 de angajați.
eMAG va organiza Black Friday pe 11 noiembrie.
“La un an de la lansare, am depășit 55.000 de clienți unici, ceea ce înseamnă, luând în calcul 850.000 de gospodării, că 7% dintre acestea ne-au încercat. Este un raport foarte bun. Business-ul crește de la o săptămână la alta și asta ne dă încredere, astfel că pentru anul viitor ne-am propus o dublare – atât a business-lui, cât și a numărului de clienți”, a declarat pentru Profit.ro Andrei Popescu, General Manager Freshful.
Coșul mediu de cumpărături al retailerului, care targetează cumpărăturile săptămânale ale clienților din București și Ilfov, a ajuns la 270 de lei, urmare a inflației și suplimentării numărului de produse comandate.
Pentru Black Friday – campanie de promoții întinsă pe durata întregii luni noiembrie, la Freshful – și ultima lună a anului retailerul a angajat 40 de persoane, alte 40 urmând să se alăture echipei în perioada următoare.
Platforma are un portofoliu format din 20.000 de produse, jumătate dintre furnizori fiind producători români și fermieri locali.
“Peste 50% din ce vindem acum sunt produse proaspete – fructe, legume, carne, pește și pâine. Strategic, ne-am propus să dezvoltăm și gama de nonfood, din ce în ce mai bine - detergenți, produse de îngrijire personală, pentru copii etc”, spune Popescu.
Freshful are un depozit în Ștefăneștii de Jos, Ilfov, și caută o locație pentru încă unul, tot în apropierea Bucureștiului.
Compania deține o flotă formată din aproape 120 de mașini cu temperatură controlată. Freshful are peste 600 de angajați, dintre care 200 sunt livratori.
CITEȘTE ȘI Studenții de la ASE analizează cum pot fi fabricate în țară 250 produse care nu se găsesc în supermarketuri. Doar aceste produse contribuie cu cel puțin 2,5 miliarde de euro la deficitul balanței comercialeParte a grupului eMAG, platforma Freshful a fost lansată în octombrie 2021, în urma unei investiții de 5 milioane de euro.
În aprilie, compania ajungea la 30.000 de clienți unici și anunța că ia în calcul, pentru anii viitori, extinderea în orașe precum Cluj-Napoca, Timișoara și Iași, și un al doilea depozit în București.