Afacerile furnizorului de echipamente încorporabile pentru bucătărie Franke România au stagnat anul trecut la 63 de milioane de lei (13 milioane euro), fără TVA, fiind însă sesizată o creștere a interesului proprietarilor pentru amenajarea locuințelor, aceștia fiind nevoiți să petreacă acasă o perioadă semnificativ mai mare de timp, din cauza pandemiei COVID.
“2020 a fost un an cu potential. (…) Practic, am realizat în 11 luni rezultate cât pentru 12 luni. Din perspectiva noastră, 2021 va fi un an la fel de bun ca ultimele 8 luni din 2020, atât timp cât situația incertă generată de pandemie va menține restricțiile de circulație și ne impune o altă normalitate”, a declarat pentru Profit.ro Florin Porojan, general managerul Franke România.
Compania a introdus în ianuarie în gama de produse comercializate o serie de colecții noi, cu sisteme complete.
CITEȘTE ȘI Cum ajută un copil de 4 ani dezvoltarea unui business onlineProdusele companiei sunt disponibile la nivel național în 27 de showroom-uri partenere, în master showroom-ul Franke din Pantelimon și online.
Grupul elvețian Franke este prezent pe piața din România din anul 1998. Grupul are la nivel global 70 de subsidiare, în 40 de țări.