Centrul comercial Sun Plaza din București a finalizat cea de-a doua etapă a lucrărilor de remodelare, ce însumează 5.500 de metri pătrați de spații comerciale, urmând ca pe noua suprafață să fie deschise, la finalul lunii septembrie, 25 de magazine.
Noile magazine sunt dispuse pe două niveluri și includ branduri ca Lego și Forever 21, cu cele mai mari magazine deschise în România, buticul Men’s Cave, cu prima sa prezență într-un centru comercial, LC Waikiki, Pepco, NYX, Pandora, MAC, Sabon și Melkior. Tot aici vor mai inaugurate o cafenea Gloria Jeans, frizeria pentru copii Dolphy sau o reprezentanță RCS & RDS.
CITEȘTE ȘI ANALIZĂ Cele mai mari 23 de orașe ale României vor atrage spații de retail de 500.000 metri pătrați în următorii trei ani
Sun Plaza este în al treilea an consecutiv în care înregistrează un grad de ocupare de 100%, în timp ce peste 90% din spațiul care va fi inaugurat în 2018 este deja pre-închiriat.
Deschis în februarie 2010, centrul comercial Sun Plaza reprezintă cea mai importantă schemă de retail din partea de sud – est a Bucureștiului, având o suprafață construită de 208.000 metri pătrați. Centrul comercial, ce are patru etaje, două destinate exclusiv cumpărăturilor, și cu o parcare subterană cu 2.000 de locuri pe două niveluri, este deținut de către dezvoltatorul IMMO și administrat de CBRE Romania.