Lanțul de cafenele Starbucks și rețeaua de cafenele 5 To Go, fondată de Radu Savopol și Lucian Bădilă, se șicanează de la distanță, prin intermediul unor reclame stradale, pentru prețul cu care vând cafeaua, lupta fiind dusă pe fațadele blocurilor din București.
Sub reclama gigantului Starbucks, lanțul românesc a contracarat cu un mesaj propriu de marketing rapid.
Sursa foto:facebook/lucian bădila
Anul trecut, Starbucks a marcat al 11-lea an pe piața din România, unde deține 45 de cafenele în 9 orașe. Starbucks România operează prin dezvoltatorul internațional de restaurante AmRest.
Starbucks a intrat pe piața românească în 2007, când a deschis prima cafenea în București, în Plaza România.
La nivel global, Starbucks are peste 20.000 de cafenele în 65 de țări.
5 To Go a fost fondat în 2015, odată cu lansarea primei cafenele în apropiere de Piața Lahovari. Patru ani mai târziu, 5 To Go depășește 100 de cafenele deschise în 12 orașe din țară și devine cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România.