Carrefour, cel mai mare retailer european, lansează un parteneriat de franciză cu grupul Apparel din Dubai pentru a se extinde în India, transmite Reuters.
Inițial, parteneriatul va fi axat pe nordul Indiei, dar există planuri de extindere în țară, iar deschiderea primului magazin este estimată în 2025, a informat Carrefour.
Cu aproximativ 1,4 miliarde de locuitori, India este una dintre cele mai mari piețe alimentare mondiale, iar atractivitatea sa este sporită de creșterea puterii de cumpărare a consumatorilor, scrie Agerpres.
Patrick Lasfargues, director general pentru parteneriate internaționale în cadrul Carrefour, a afirmat: „Sosirea Carrefour în India reprezintă un pas important al strategiei de extindere a francizei noastre în mai mult de 10 noi țări, până în 2026.”
La rândul său, Nilesh Ved, proprietarul Apparel Group și președinte al AppCorp Holding, a declarat: „Obiectivul nostru este clar: să oferim cele mai bune produse la prețuri extrem de atractive tuturor clienților din India și să facem din Carrefour marca lor preferată de cumpărături”.
Creșterea semnificativă a prețurilor la alimente în India afectează ritmul rapid de creștere al economiei țării.
Carrefour, care are 14.000 de magazine în aproape 40 de țări, a încercat anterior să cucerească piața din India printr-un parteneriat cu un retailer local, dar s-a retras în 2014, din cauza performanțelor sub așteptări.