Magiunul din prune Topoloveni a ajuns în Vietnam, prin programul european de promovare „Enjoy it’s from Europe”, care a facilitat prezența la un târg destinat bunurilor alimentare.
Programul european de promovare este în utimul an dintre cei trei, cu un buget de peste 800.000 euro.
Durata de protecție a mărcii este de 10 ani.
În 2016, magiunul de prune Topoloveni a fost recunoscut în Romania ca produs tradițional, la cinci ani după recunoașterea europeană, iar în vara anului trecut compania a înregistrat la Oficiul de Stat pentru Invenții și Mărci (OSIM), ca marcă proprie, toponimul Topoloveni, ca urmare a notorietății acestei denumiri.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Frații Micula pregătesc prima lor dezvoltare imobiliară din BucureștiAnterior, la Profit TV, Bibiana Stanciulov, fondator al companiei Sonimpex, din județul Argeș, producătorul magiunului de prune de Topoloveni, arăta, printre altele, că susține un pariu cu toți consumatorii, și anume că dacă cineva va găsi un gram de zahăr adăugat sau vreun ingredient chimic în produsele companiei, îi dă aceluia toată afacerea cadou.