Lanțul de cofetării Dulcinella din Republica Moldova, care a fost preluat în 2023 de fondul de investiții Cornelius H Group, a lansat în România modelul de dezvoltare prin franciză, acest pas fiind parte a strategiei companiei de a deveni lider de piață în următorii ani, prin deschiderea a 200 de unități. În plus, managementul vizează ca până la finalul acestui an, să deschidă deja două cofetării în franciză la Brașov.
Francizarea Dulcinella România se înscrie în strategia lanțului de cofetărie-patiserie de a deveni lider de piață până în 2029, prin dezvoltarea rețelei, dar și prin deschiderea unei noi fabrici de 7.000 mp, la Cernica, lângă București.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Lanțul de cofetării din Republica Moldova a achiziționat recent cu 800.000 de euro un teren de 19.000 de metri pătrați în București, unde vrea să relocheze producția din Piatra Neamț.
Investiția în noua fabrică se ridică la 10 milioane de euro și va fi finalizată la jumătatea anului 2026.
Noua fabrica ar avea undeva la maximum 200 de angajați.
CITEȘTE ȘI Tranzacție - Mihai Simiuc, care a preluat, după 5 ani, de la gigantul Unilever brandul frufru, intră în acționariatul Life BoxDespre actuala fabrică din Piatra Neamț, Sergiu Diaconu, reprezentantul acționarilor Cornelius H Group LTD, afirmă pentru Profit.ro că se ia în calcul și posibilitatea de a rămâne funcțională pentru a deservi zona Moldovei.
„Încă nu am luat o decizie în sensul acesta. Dar nu excludem inclusiv să lăsăm fabrica acolo și să deservească zona Moldovei. Distanța e substanțială de la București la Iași”, mai spune Sergiu Diaconu.
Dulcinella este un brand fondat în anul 2005, în Republica Moldova. Din 2021 s-a extins și în România cu 18 de magazine proprii în 10 orașe, dintre care 8 locații în București, având fabrica la Târgu Neamț și 172 de angajati.
Rețeaua de cofetărie și patiserie este prezentă în București, Iași, Suceava, Târgu Neamț, Piatra Neamț, Roman și Fălticeni.
Lanțul de cofetării a fost preluat de fondul de investiții Cornelius H Group în 2023. De la preluarea rețelei Dulcinella, fondul a investit 2,5 milioane de euro în extinderea rețelei și rebranding-ul acesteia.
CITEȘTE ȘI Carrefour are în România piața performantă a EuropeiRecent, Dulcinella a deschis o nouă locație în București, o investiție de 100.000 de euro, ajungând astfel la 18 unități. Aceasta este și prima unitate lansată după rebrandingul rețelei și cea de-a opta din București.
Pentru acest an, managementul Dulcinella estimează o cifră de afaceri de 5 milioane de euro, iar pentru 2025 un avans de 30% - la 6,5 milioane de euro - ca urmare a creșterii businessului în România, dar și la nivel internațional.
Profit.ro a anunțat recent planurile de expansiune ale rețelei Dulcinella, compania vizând să ajungă la 200 de locații în franciză, în următorii 5 ani.