Altex a decis când va avea Black Friday în acest an: Analizăm și subiectul lockere

Altex a decis când va avea Black Friday în acest an: Analizăm și subiectul lockere

Raul Filip, director general adjunct Altex Romania

Adrian Dumitrache
Adrian Dumitrache
scris astăzi, 14:00

Altex România, unul dintre cei mai mari retaileri electroIT, controlat de omul de afaceri Dan Ostahie, anticipează o creștere de 20% a vânzărilor în ediția Black Friday din acest an, care se va desfășura timp de trei săptămâni, în perioada 31 octombrie - 20 noiembrie. Ofertele, unele cu reduceri promise de 50%, vor fi disponibile atât ȋn magazinele fizice Altex și Media Galaxy, cât și online, pe altex.ro, mediagalaxy.ro și în aplicația mobilă Altex.

Retailerul sspune că și-a propus să elimine presiunea cumpărăturilor de Black Friday, oferind stocuri suficiente pentru fiecare dintre cele 7 zile ale fiecărei etape din campanie.

Urmărește-ne și pe Google News

EXCLUSIV Cu ochii pe modelul de la bere. Accizele la băuturile spirtoase pot primi un calendar de creștere, în locul actualului procedeu de majorare în funcție de inflație - surse CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Cu ochii pe modelul de la bere. Accizele la băuturile spirtoase pot primi un calendar de creștere, în locul actualului procedeu de majorare în funcție de inflație - surse

Evenimente
>31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

Reprezentanții companiei au afirmat că Altex a investit în extinderea echipei de logistică și a încheiat parteneriate cu furnizori specializați, pentru a asigura livrări rapide, chiar și în zonele cu cerere mare. Pentru articolele voluminoase, livrările se vor efectua cu echipe specializate.

Întrebat despre vânzările Altex pentru anul 2024, Raul Filip, director general adjunct al Altex România, a estimat că retailerul va închide cu o creștere de peste 10% față de 2023, când cifra de afaceri a companiei a atins 7,01 miliarde de lei, în creștere cu 7,4 față de anul precedent.

"Creșterea vânzărilor are mai multe motive. Au fost aduse noi categorii de produse, sortimentul de produse a fost modificat, clienții achiziționând produse mai scumpe, mai spre gama premium, care să le satisfacă cerințele. Un al motiv a fost creșterea numărul de magazine, în acest an fiind deschise 8 unități.

Undă verde - Tranzacție în avocatura din România: Kinstellar preia o casă de avocatură CITEȘTE ȘI Undă verde - Tranzacție în avocatura din România: Kinstellar preia o casă de avocatură

Rețeaua a ajuns la 135 de magazine și o suprafață de peste 200.000 metri pătrați. De asemenea, canalul online a contribuit la creșterea vânzărilor, segmentu unde Altex a câștigat câteva puncte procentuale din piață. În plus, în urma investițiilor realizate în acest an, aplicația online merge mult mai bine și acest aspect s-a simțit în vânzări.

Nu în ultimul rând, numărul clienților care au cumpărat produse și servicii Altex a crescut față de 2023", a explicat reprezentantul Altex.

Legat de lockere, subiect adus în discuție în toamna anului 2023, Filip a spus că procesul de analiză continuă cu partenerii companiei și o decizie va fi luată în 2025.

CONFIRMARE Apare de luna aceasta o nouă taxă în facturile de energie ale tuturor consumatorilor CITEȘTE ȘI CONFIRMARE Apare de luna aceasta o nouă taxă în facturile de energie ale tuturor consumatorilor

Compania transmitea atunci că, în viitor, va monta lockere în zonele unde nu este prezentă cu magazine.

În 2023, Altex a consemnat o cifră de afaceri de 7,01 miliarde de lei, în creștere cu 7,4 față de anul precedent. De asemenea, profitul net a urcat cu 27,3%, la 145,85 milioane de lei. Mai multe detalii AICI.

viewscnt
Afla mai multe despre
altex
afaceri
black friday