Dedeman a investit circa 146.000 de euro în 9 terenuri de tenis în diferite localități, președintele retailerului de bricolaj spunând că i-a venit această idee în timpul unui meci de tenis pe care l-a pierdut categoric.
Atunci, antreprenorul Dragoș Pavăl a spus ca, pentru fiecare magazin deschis, să inaugureze și câte un teren de tenis.
“Ideea acestui parteneriat mi-a venit în timpul unui meci de tenis pe care, dacă îmi amintesc bine, l-am pierdut cu 6-0, 6-1. Astfel, am decis să finanțăm construcția a câte unui teren de tenis în cadrul fiecărui magazin Dedeman ce va fi deschis de-acum încolo”, declara, în urmă cu doi ani, antreprenorul român.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Astfel, în acest interval, Dedeman a investit circa 650.000 de lei (146.000 de euro) în nouă terenuri de tenis – unul la Deva (în zona Bejan), două la Târgu Jiu (în cadrul Complexului Sportiv Târgu Jiu), cinci în București (două la Complexul Sportiv Ion Țiriac, două la Liceul Teoretic Traian și unul în Parcul Morarilor) și unul la Oradea, unde a fost inaugurat cel mai nou magazin al rețelei de bricolaj, potrivit informațiilor trimise Profit.ro de către companie.
”La Suceava și Satu Mare așteptăm primirea autorizațiilor pentru a demara lucrările”, au mai spus reprezentanții companiei.
După inaugurarea magazinului din Oradea, Dedeman a ajuns la o rețea de 44 de magazine. Planul retailerului de bricolaj este însă acela de a ajunge la 50 de magazine la nivel național.
Dedeman, cel mai mare retailer de bricolaj de pe piața autohtonă, deținut de frații Dragoș și Adrian Pavăl, a avut anul trecut un profit net de 563 de milioane de lei (127 de milioane de euro) cu 35% mai mare față de câștigul de 415 milioane de lei (93,4 milioane de euro) raportat în 2014.
Afacerile retailerului de bricolaj ar putea depăși în acest an pragul de un miliard de euro, dacă ținem cont că în 2015 vânzările au fost de 4,36 de miliarde de lei (980 de milioane de euro), potrivit datelor raportate la Ministerul de Finanțe.
Dedeman este prezent pe piață din 1992, iar magazinele rețelei au suprafețe cuprinse între 7.500 și 18.000 de metri pătrați, peste 45.000 de produse în fiecare unitate. În companie lucrează peste 8.300 de persoane.
Principalii jucători din piața locală de bricolaj sunt Dedeman, Praktiker, Hornbach, Leroy Merlin, Brico Dépôt sau Mr Bricolage.