Retailerul eMag a deschis, în complexul comercial Băneasa Shopping, cel mai mare showroom al companiei din țară, mișcare anunțată de Profit.ro în urmă cu o săptămână, anunțând că peste 15.000 de persoane au vizitat spațiul în primul weekend de la deschidere, fiind înregistrate comenzi în valoare de 1 milion de euro.
Magazinul are o suprafață de 2.400 de metri pătrați și un stoc în valoare de 2,2 milioane de euro.
”Având în vedere volumul foarte mare de vizite din digital al eMAG, de peste un milion pe zi, am reușit să comunicăm online eficient beneficiile pe care le au clienții în showroom-ul din Băneasa. Am generat un volum foarte mare de trafic, iar showroom-ul este o ancoră pentru dezvoltarea comercială a parcului de retail”, spune directorul general al eMag, Iulian Stanciu.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În premieră, în noul showroom eMAG au fost deschise cinci magazine dedicate de tip „shop in shop” cu produse premium: LEGO, Samsung, NEFF, Miele și Lenovo.
În toamna anului trecut, eMAG, cel mai mare retailer local online a deschis la Timișoara cel mai mare showroom din afara Bucureștiului, de aproape 900 de metri pătrați. eMAG a deschis primul showroom în 2008, în București, în cadrul Grant Shopping Center din cartierul Crângași.
Până în prezent, eMAG avea câte două showroom-uri proprii în Capitală și în Timișoara și câte un showroom în orașele Brașov, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Galați, Iași, Oradea, Ploiești și Sibiu. eMAG mai are două puncte de livrare proprii, în Băneasa și Pitești.
În 2017, eMAG România a înregistrat o cifră de afaceri de 2,58 miliarde lei, în creștere cu 28% față de anul precedent, iar cifra întregului grup eMAG a crescut până la 4,06 de miliarde de lei, în creștere cu 30% față de anul trecut.
eMAG este administrat de Dante International, acționarii companiei fiind grupul sud-african Naspers și omul de afaceri Iulian Stanciu, cu o participație sub 23%.
Grupul eMAG cuprinde companiile eMAG, Conversion Marketing, PC Garage, Depanero și Fashion Days.