Vitacom Electronics, jucător pe piața locală de electro-retail, vizează extinderea pe piața din Ungaria, acolo unde se află în discuție cu importante rețele de magazine locale.
Reprezentanții companiei așteaptă noi creșteri în 2018, respectiv venituri de 12,3 milioane de euro, cu 15% mai mult decât în 2017. Estimarea se bazează pe creșterea volumelor în ceea ce privește categoriile Audio & Video, Casă & Hobby și Îngrijire personală.
La nivel de încasări, Vitacom a înregistrat venituri de un milion de euro în luna august a anului curent, apropiindu-se de recordul de 1,2 milioane euro obținut în noiembrie 2017, motiv pentru care reprezentanții companiei așteaptă anul acesta o performanță financiară superioară celei de anul trecut.
Un alt motor de creștere este reprezentat de investițiile companiei în echipă și în optimizarea proceselor operaționale. Astfel, echipa Vitacom a fost extinsă anul acesta cu 12 noi angajați în cadrul departamentului de vânzări.
Vitacom Electronics a fost fondată în anul 1991 de Vasile Andrei Vita.
Compania este prezentă pe toate canalele de distribuție: magazine tradiționale, online, dar și prin magazine proprii și exporturi. Vitacom exportă produsele WELL, Fixpoint, Goobay și CHROME în Ungaria, Bulgaria, Slovenia, Serbia, Bosnia și Herțegovina, Croația, Estonia, Grecia, Cipru, Spania, Portugalia, dar și in Germania.