FOTO Coca-Cola schimbă sticlele în România

FOTO Coca-Cola schimbă sticlele în România
scris 4 apr 2023

Coca-Cola va introduce pe piața din România capace care rămân atașate de sticlele din plastic.

În România, compania a început deja producția sticlelor cu noul capac atașat pentru portofoliul de băuturi răcoritoare necarbonatate, urmând ca în luna mai să înceapă tranziția și pentru sticlele de băuturi răcoritoare carbonatate.

Urmărește-ne și pe Google News
Lidl iși extinde masiv afacerea digitală, zeci de milioane euro vin de la statul german CITEȘTE ȘI Lidl iși extinde masiv afacerea digitală, zeci de milioane euro vin de la statul german

Până la finalul anului, întregul portofoliu de băuturi carbonatate, necarbonatate și de apă va avea va avea ambalaje cu capac atașat.

Compania va finaliza în toamna acestui an o nouă investiție, de 10 miliioane de euro, la Ploiești ce are ca scop creșterea gradului de utilizare a PET-urilor reciclate. România va fi un hub de producție de PET reciclat (rPET).

FOTO Coca-Cola schimbă sticlele în România

În februarie, Coca-Cola a raportat venituri trimestriale care depășesc așteptările analiștilor, determinate de prețurile mai mari ale băuturilor.

FOTO Coca-Cola schimbă sticlele în România

Dar aceste prețuri mai mari au afectat cererea pentru produse de Coca-Cola, cum ar fi Simply Orange Juice și Fairlife Milk.

CONFIRMARE VIDEO Tranzacție surpriză: Alecsandru Rasidescu vinde Stera Chemicals, printre principalii distribuitori de materii prime din România, marelui rival german CITEȘTE ȘI CONFIRMARE VIDEO Tranzacție surpriză: Alecsandru Rasidescu vinde Stera Chemicals, printre principalii distribuitori de materii prime din România, marelui rival german

Coca-Cola a declarat că volumul său unitar, care exclude impactul schimbărilor valutare și prețurilor, a scăzut cu 1% în trimestrul al patrulea.

Gigantul băuturilor a raportat un venit net atribuit companiei în trimestrul al patrulea de 2,03 miliarde de dolari, sau 47 de cenți pe acțiune, în scădere față de 2,41 miliarde de dolari sau 56 de cenți pe acțiune, cu un an mai devreme.

Excluzând o taxă de depreciere legată de afacerile sale rusești și de alte elemente, Coca-Cola a câștigat 45 de cenți pe acțiune.

Vânzările nete au crescut cu 7%, până la 10,13 miliarde de dolari, datorită creșterii cu 12% a prețurilor și a unui mix mai scump de băuturi.

Volumul de carcase a fost constant în America de Nord și a scăzut cu 5% în segmentul său din Europa, Orientul Mijlociu și Africa.

CEO-ul James Quincey a declarat în ultimul trimestru că consumatorii europeni își schimbă comportamentul ca răspuns la inflație.

EXCLUSIV FOTO Planul familiei Stănculescu, proprietara Auto Cobălcescu, pentru un parc de retail lângă Dedeman Ghencea a fost aprobat. Poate cuprinde un Lidl CITEȘTE ȘI EXCLUSIV FOTO Planul familiei Stănculescu, proprietara Auto Cobălcescu, pentru un parc de retail lângă Dedeman Ghencea a fost aprobat. Poate cuprinde un Lidl

Cel mai slab punct a fost segmentul de juice-uri, lactate cu valoare adăugată și băuturi pe bază de plante, care a înregistrat o scădere a volumului cu 7% în trimestrul respectiv.

Pentru 2023, Coca-Cola anticipează o creștere comparabilă a veniturilor de 3% până la 5% și o creștere comparabilă a câștigurilor pe acțiune de 4% până la 5%.

Wall Street prognoza o creștere a veniturilor de 3,9% și a câștigului pe acțiune cu 3% pentru acest an.

viewscnt
Afla mai multe despre
coca-cola
venituri