Retailerul francez Carrefour a lansat, în centrul din Băneasa, București, serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, prima casă de marcat unde clienții au posibilitatea de a scana și plăti singuri, în același loc, produsele cumpărate.
"Clienții sunt invitați în hipermarketul Carrefour Băneasa să descopere acest proiect pilot și să încerce singuri noua casă de marcat „Casa ta – Self Service”, care permite realizarea cumpărăturilor în doi pași simpli: scanarea produselor la casa de marcat și plata produselor scanate - cu cardul sau prin aplicația mobilă Carrefour Pay, disponibilă gratuit în AppStore și în magazinul Google Play”, spune Andreea Mihai, Director de Marketing.
Zona dedicată noului serviciu „Casa ta – Self Service” este alcătuită din 4 case de marcat tip self check-out și deservită de un supervizor permanent.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În 2016, vânzările Carrefour în România au crescut cu peste o cincime față de 2015, depășind, în premieră, pragul de 1,5 miliarde de euro.
CITEȘTE ȘI FOTO După o lungă așteptare, AFI a primit avizul pentru a construi centrul din Brașov, al 3-lea din România. Va fi cea mai înaltă clădire din oraș, construită de compania care a ridicat și baza americană de la DeveseluGrupul francez de retail, care a finalizat anul trecut preluarea supermarketurilor Billa, a ajuns la o rețea de aproape 300 de magazine pe piața românească, fiind cel mai mare operator de supermarketuri în funcție de suprafață.
Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țări, grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și cel mai mare din Europa.
În România, Grupul Carrefour numără 293 de magazine dintre care 32 hipermarketuri Carrefour, 181 supermarketuri Market, 44 magazine de proximitate Express, 10 magazine de proximitate Contact, un magazin de comerț online și 25 de magazine Billa.