Retailerul francez Auchan extinde în România formatul hipermarketului discount ATAC, cu niveluri de preț diferite în funcție de cantitate, lansând acum un noi magazine ATAC Hiper Discount în Sibiu și Satu Mare.
Magazine ATAC sunt și în Brașov, Ploiești, Timișoara, Târgu Mureș și Galați.
În aprilie, Auchan a transmis că vine cu o strategie agresivă de prețuri mici și niveluri de preț diferite în funcție de cantitate, în condițiile în care, cum a anunțat anterior Profit.ro, a deschis la Brașov, primul hipermarket discount ATAC.
Ulterior au mai fost deschise astfel de magazine în alte orașe.
Compania explică prețurile prin faptul că, pe de o parte, sunt realizate economii importante de costuri prin reducerea consumului de energie electrică, diminuarea spațiilor pentru vitrinele frigorifice, optimizarea proceselor logistice și reducerea costurilor de transport. Apoi, o mare parte din produse sunt aprovizionate și manipulate la palet și bax, fiind utilizat un mobilier adaptat. Gamele de produse sunt esențializate, consumabilele și ambalajele diminuate, iar spațiile de depozitare reduse.
Nu în ultimul rând, sunt reduse investițiile în decorațiuni și publicitate.
CITEȘTE ȘI McDonald’s răscumpără toate restaurantele sale israeliene, afectate de un boicotProfit.ro a anunțat în urmă cu un an că hipermarketurile Auchan Ploiești și Auchan Timișoara Calea Șagului devin Auchan Discount, în care se fac economii de costuri prin reducerea consumului de energie electrică, diminuarea spațiilor pentru vitrinele frigorifice, optimizarea proceselor logistice și reducerea costurilor de transport.
Auchan România are în portofoliu peste 430 de magazine, cuprinzând 26 de hipermarketuri clasice, 7 hipermarketuri ATAC Hiper Discount, 8 supermarketuri, magazinul inteligent Auchan Go, aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, 3 magazine în franciză Simply by Auchan, precum și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2023 de peste 1,6 miliarde de Euro