FOTO Auchan aduce în București noul concept de hipermarket

Retail   
FOTO Auchan aduce în București noul concept de hipermarket

Retailerul francez Auchan extinde în România formatul hipermarketului discount ATAC, cu niveluri de preț diferite în funcție de cantitate, lansând acum un nou magazin ATAC Hiper Discount, în București, pe Șoseaua Chitilei. 

Magazinul va fi inaugurat joi, 10 aprilie.

Urmărește-ne și pe Google News

Magazine ATAC sunt și în Brașov, Ploiești, Timișoara, Târgu Mureș sau Galați.

Evenimente
VIDEO Nou lanț de cafenele intră în România CITEȘTE ȘI VIDEO Nou lanț de cafenele intră în România

În aprilie 2024, Auchan a transmis că vine cu o strategie agresivă de prețuri mici și niveluri de preț diferite în funcție de cantitate, în condițiile în care, cum a anunțat anterior Profit.ro, a deschis la Brașov, primul hipermarket discount ATAC.Ulterior au mai fost deschise astfel de magazine în alte orașe.

Compania explică prețurile prin faptul că, pe de o parte, sunt realizate economii importante de costuri prin reducerea consumului de energie electrică, diminuarea spațiilor pentru vitrinele frigorifice, optimizarea proceselor logistice și reducerea costurilor de transport.

Apoi, o mare parte din produse sunt aprovizionate și manipulate la palet și bax, fiind utilizat un mobilier adaptat. Gamele de produse sunt esențializate, consumabilele și ambalajele diminuate, iar spațiile de depozitare reduse.

FOTO Auchan aduce în București noul concept de hipermarket

Nu în ultimul rând, sunt reduse investițiile în decorațiuni și publicitate. 

Profit.ro a anunțat anterior că hipermarketurile Auchan Ploiești și Auchan Timișoara Calea Șagului devin Auchan Discount, în care se fac economii de costuri prin reducerea consumului de energie electrică, diminuarea spațiilor pentru vitrinele frigorifice, optimizarea proceselor logistice și reducerea costurilor de transport.

Companii din Grupul Grande Gloria Production intră în insolvență CITEȘTE ȘI Companii din Grupul Grande Gloria Production intră în insolvență

Grupul francez Auchan a raportat o creștere a veniturilor de 2,1% în anul financiar 2024, ajungând la 31,67 miliarde de euro, cu o creștere de 4,2% în a doua jumătate a anului. Auchan România și-a continuat traiectoria de creștere puternică, cu o creștere a veniturilor de 6,3%, până la 1,55 miliarde de euro, datorită creșterii traficului clienților și volumului vânzărilor determinate de investițiile în prețuri.

Auchan România are în portofoliu peste 450 de magazine, cuprinzând 26 de hipermarketuri clasice, 7 hipermarketuri ATAC Hiper Discount, 9 supermarketuri, magazinul inteligent Auchan Go, aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, 20 magazine în franciză Simply by Auchan, precum și magazinul online auchan.ro

FOTO Auchan aduce în București noul concept de hipermarket


Cu circa 7.000 de angajați, dintre care peste 2.700 au între 10-18 ani vechime, Auchan este unul dintre cei mai mari angajatori din țară.

viewscnt
Afla mai multe despre
auchan go
auchan
atac