Flip.ro, marketplace dedicat exclusiv vânzărilor de smartphone-uri second-hand, intră pe piața din Bulgaria, la câteva luni după intrarea eMAG Ventures în acționariatul companiei, ca parte a obiectivului său de a deveni liderul pieței de produse recondiționate din Europa Centrală și de Est.
Cum se poate menține și dezvolta pe piață un brand românesc va fi explicat la Videoconferința Profit.ro - Branduri românești - Made in Romania post criză.
Evenimentul, organizat împreună cu Lensa și Grupul Nordis, este programat pentru 23 mai, urmând să fie transmis în direct și la PROFIT NEWS TV
DETALII AICI
Platforma numără circa 100.000 de clienți în România, iar anul trecut a înregistrat vânzări de 13,4 milioane euro, de patru ori mai mult față de 2020. Totodată, echipa s-a dublat de la 50 la 100 de angajați.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În Bulgaria, Flip își propune să atragă 20.000 de clienți în următorul an.
„Avem încredere în piața din Bulgaria și vrem să ducem mai departe know-how-ul și tehnologia din România pentru a le permite și clienților bulgari să beneficieze de produse de calitate la prețuri foarte bune, servicii de livrare rapidă și retur extins. Venim cu o abordare complet nouă pe piața dispozitivelor second hand, prin care ne propunem să răspundem nevoilor în continuă evoluție ale clienților, în contextul digitalizării. Credem că oricine ar trebui să își permită să aibă un telefon de calitate la un preț bun, iar Flip propune această alternativă foarte bună, facilitându-le clienților accesul la produse și servicii de calitate”, a declarat Theodor Filos, Expansion Officer Flip.
Lansată în decembrie 2019 de George Moroianu, Alin Luca și Alex Burghelia, Flip cumpără, verifică și vinde telefoane recondiționate.
Flip.ro a primit la lansare o investiție de 120.000 de euro de la fondul de investiții V7 Capital, deținut de Andrei Crețu și Iulian Cîrciumaru, GapMinder (prin acceleratorul Techcelerator) și Difrnt Agency.
În luna iunie 2020, Flip.ro a primit o nouă finanțare, în valoare de 250.000 de euro.