Retailerul Flanco inaugurează în București primul outlet de produse electro-IT, gama de produse urmând a fi formată din produse resigilate sau în lichidare de stoc, toate cu reduceri de preț.
Vor fi comercializate produse electro-IT din toate categoriile, cu excepția accesoriilor, cu accent pe electrocasnice mari și televizoare. Astfel, clienții vor putea cumpăra televizoare de la 299 lei, mașini de spălat și aragazuri de la 399 lei, aspiratoare de la 99 lei.
“În contextul unui consum în creștere, dar și al unui retail tradițional confruntat cu provocări specifice erei digitale, trebuie să ne adaptăm. Anul trecut, asta a însemnat să închidem magazine în marile centre comerciale și să ne concentrăm pe deschideri de spații stradale și boxuri în parcuri comerciale. De data asta, a însemnat să transformăm un magazin, cu o poziție cheie și un spațiu amplu de depozitare, în singurul outlet de produse electro-IT, din București”, a declarat Dragoș Sîrbu, CEO Flanco Retail.
CITEȘTE ȘI FOTO Lidl a retras din România un produs în care a depistat o toxină, cumpărătorii primesc banii înapoi fără bon fiscalRetailerul a închis anul trecut 10 magazine care, în contextul expansiunii vânzărilor online, nu și-au mai dovedit rentabilitatea.
Cu un număr de peste 1500 de angajați, Flanco deține o rețea de 122 magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 88 de orașe.
Flanco Retail este unul dintre cei mai importanți retaileri de produse IT&C, electronice și electrocasnice din România. Principalii săi competitori sunt Altex, pe partea de retail, și eMAG, Cel.ro și Elefant.ro, la vânzări online.